Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Klinkt lekker. Mag ik zeggen dat je spel aanmerkelijk is verbeterd? Ja, dat mag ik zeggen.
    Mwa...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Keef op een strat......... pak dan een tele en stem 'm zoals hem.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.793

    Standaard

    ...hij...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Keef op een strat......... pak dan een tele en stem 'm zoals hem.
    Keef kan PRIMA op een strat
    Miss You speelt' ie tegenwoordig op een strat, slipping away is een Strat, hij is het bekendst vanwege de Tele in OPEN G maar speelt op genoeg ander leuk spul in Standard.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    ...hij...
    Ik schaam me diep...... echt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Keef kan PRIMA op een strat
    Miss You speelt' ie tegenwoordig op een strat, slipping away is een Strat, hij is het bekendst vanwege de Tele in OPEN G maar speelt op genoeg ander leuk spul in Standard.
    Dan associeer ik jouw spel en sound niet met dat van Keef. Sound is ook moeilijk in te schatten aangezien er zoveel akoestiek te horen is.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Klinkt lekker. Mag ik zeggen dat je spel aanmerkelijk is verbeterd? Ja, dat mag ik zeggen.
    Thanks ! In welk opzicht vind je dat mijn spel is verbeterd?

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik schaam me diep...... echt.



    Dan associeer ik jouw spel en sound niet met dat van Keef. Sound is ook moeilijk in te schatten aangezien er zoveel akoestiek te horen is.
    Dat is geheel aan jou natuurlijk, maar mijn spel is zéker wel te associëren met dat van Keef. Luister eens naar een Sympathy For The Devil solo van na `97, luister eens naar de Slipping Away versie van `03. Ik speel eigenlijk alleen maar motiefjes die Keef daar ook speelt.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb er gelijk eentje opgezocht:



    Geen Strat en geen solo(geluid) zoals wat jij speelde.

    Ik denk dat de Strat zo ongeveer de minst favoriete gitaar van Richards is.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Alles wat je over de Katana wil weten: zaterdag 1 februari 2020 vindt in Beverwijk de eerste Nederlandse Boss Katana Meetup plaats, een bijeenkomst voor- en door gebruikers en geïnteresseerden in de zeer succesvolle gitaarversterker-reeks van Boss.

    Speciaal voor deze bijeenkomst komt Matt Night, marketingbaas van Boss Europa over. Night belooft een aantal primeurs van de recente NAMM 2020 beurs mee te nemen, zoals de revolutionaire Waza Air Headset. Deze kan ter plekke door iedereen worden uitgeprobeerd, net zoals de meeste andere versterkers uit de range. Ook zijn er door Nederlandse gebruikers ontwikkelde midi-oplossingen en software voor het Katana platform te beluisteren en te ervaren.

    Het karakter van de bijeenkomst is informeel, en vooral bedoeld om onderling ervaringen en patches uit te wisselen, en lekker te spelen. Natuurlijk is er ruimte voor veelgestelde vragen over instellingen, gebruik in live situaties of juist als DAW. Tot slot vindt er aan het eind van de middag een verloting plaats met prijzen die door Boss ter beschikking worden gesteld.

    Het event vindt plaats op een unieke plek, namelijk het Muziekfort Beverwijk, onderdeel van de Unesco Erfgoedlijst. Mensen die dat willen kunnen ook een rondleiding door fort krijgen. De toegang is gratis, maar aangezien de mensen van het Muziekfort hun tijd en ruimte kosteloos ter beschikking stellen vragen we aan iedereen een vrijwillige bijdrage.
    NB: De bijeenkomst is een particulier initiatief, dus uitdrukkelijk géén officieel Boss event. Alle informatie wordt dan ook verstrekt op persoonlijke titel en mag niet beschouwd worden als officieel nieuwsbericht en/of aankondiging van Boss/Roland.

    Datum: 1 februari
    Plaats: Muziekfort Beverwijk,
    Fort aan den Sint Aagtendijk
    Vuurlinie 1
    1948 PX Beverwijk
    Google Maps: https://goo.gl/maps/9zXoAJXVCTJN6Bo79
    Tijden: inloop vanaf 12:00 uur, einde rond 17:00 uur.
    Aanmelden graag via Facebook, https://www.facebook.com/groups/2440458159505653/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top