Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 66 van 66
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Stop met dat gitaristen-gejank of ga lekker in je blote kont in de foetus-houding in een hoekje liggen huily huily.
    Ik krijg niet eens een fatsoenlijk geluid uit een dure buizenversterker, ben ik zou ook zon verdomde huilie huilie jankert? Of is het wel door jou toegestaan om een kutgeluid uit een buizenversterker te krijgen?

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    O ja, het klinkt allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend maar zodra "de goden" er over spelen klinkt het wel goed want in de handen van "de goden" klinkt alles goed........
    Nou ik zie toch ook regelmatig dat men het dan ook kut vind klinken. Dat is in ieder geval wel consequent.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Nou ik zie toch ook regelmatig dat men het dan ook kut vind klinken. Dat is in ieder geval wel consequent.
    Eigenlijk heb hier nog nooit een post gezien van wat voor gear dan ook dat niet minstens de helft er azijn overheen piste.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Ik heb de Quad Cortex besteld.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Tjonge, wat een hoop geneuzel over een product wat nog niet eens uit is.
    Ook die comments op YT, van die "mannen" die om een microfoon zitten en over het product praten n.a.v. andere YT filmpjes, zonder het product zelf te hebben geprobeerd of zelfs in handen hebben gehad (gaat niet, want product is nog niet uit).
    Ik weet nog goed hoe de goegemeente z'n gal uitspuwde bij de allereerste filmpjes van de Kemper.....
    O ja, het klinkt allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend maar zodra "de goden" er over spelen klinkt het wel goed want in de handen van "de goden" klinkt alles goed........ waarmee je jezelf dus als gitarist diskwalificeert, je mist blijkbaar de skills om wél een goede sound uit de hardware te halen. Ga dan niet zeiken dat het aan de hardware ligt, anno 2020 kán het niet meer aan de hardware liggen, zelfs NU-X en Mooer doen een serieuze duit in het zakje wat dat betreft.
    Stop met dat gitaristen-gejank of ga lekker in je blote kont in de foetus-houding in een hoekje liggen huily huily.
    Mooi verwoord en mee eens! Sommigen ouwehoeren gewoon liever dan spelen.

  6. #66

    Standaard

    Aha....dus dat is het....ik kreeg op Youtube allemaal van die reclame tussendoor van dit apparaat maar ik kon in die hele clip niks ontdekken over wat het nu precies was...vond ik wel raar. Maar goed, een modeller dus..mooi zeg...
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top