Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 43 van 43

Discussie: Unchained

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja, klopt. De Classic. Ik weet dat de 9v uitgangen niet geïsoleerd zijn, maar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maar die doubler vond ie toch niet erg leuk. Ik kan het nog proberen om 'm in een daisy chain te hangen, dat werkt normaal gesproken erg goed bij de Classic. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit een technischer verhaal is.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard Unchained

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ja, klopt. De Classic. Ik weet dat de 9v uitgangen niet geïsoleerd zijn, maar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maar die doubler vond ie toch niet erg leuk. Ik kan het nog proberen om 'm in een daisy chain te hangen, dat werkt normaal gesproken erg goed bij de Classic. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit een technischer verhaal is.
    De Fuel Tank classic is écht niet geschikt voor current doublers of voltage doublers. Dat staat inmiddels ook op hun site (I found out the hard way). Dit komt door de manier waarop de outputs niet geheel gescheiden zijn. De Fuel Tank jr is hier wel voor gebouwd. De Chameleon weet ik ff niet (moet vast ook op de site staan). Bij alle Voodoo lab pedalen kun je altijd doubler-kaneltjes gebruiken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Weet ik, maar dit is ook geen kabeltje op twee uitgangen. Het is dit apparaatje: https://xotic.us/effects/voltage-doubler/.



    Omdat ie aan een adapter kan en ook in een daisy chain, had ik de hoop dat de Fuel Tank hetzelfde resultaat op zou leveren, maar dat is helaas niet zo. Achteraf bezien had ik dan beter gelijk een 18v adapter kunnen aanschaffen, maar ik heb het er op gegokt. Hij hangt nu aan een 9v adapter, met die Xotic Voltage Doubler er tussen en het werkt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top