Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 43

Discussie: Unchained

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    https://youtu.be/hrMVdaT2WpY hier speelt hij ergens unchained...

    Afmetingen zijn *12,7 x 3,81 x 9,5cm van de flanger

    Btw, als je mxr flanger wat langer wil testen mag je best de mijne een paar weekjes lenen hoor. Momenteel toch geen band ofzo.
    Top, dat filmpje had ik nog niet gezien! Was wel al even wezen kijken net. Als ik tzt wel een andere flanger wil dan de FL-9 en ik ben er nog steeds niet uit welke (die kans is reëel), dan doe ik je nog wel een berichtje sturen.

    Hey en sinds wanneer heb jij geen bandje meer?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Maar kan prima, zo'n stekkerdoos achtig ding, ik heb dat bij mijn midi board ook gedaan en had er wel wat geklooi mee verwacht, maar nog geen problemen mee ondervonden. Ik heb overigens wel iets aangebracht waardoor de adapters fysiek niet uit de doos kunnen zonder een schroevendraaier te gebruiken; die van mijn midi controller is nogal zwaar, dus die kan er anders te gemakkelijk uit.
    Hoe heb je dat precies gedaan? Heb je daar eventueel een foto van?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Hey en sinds wanneer heb jij geen bandje meer?
    Onze zanger is destijds gestopt, nog even een vervanger geprobeerd maar dat werd het uiteindelijk ook niet. Dus toen hebben we de stekker eruit getrokken.

    Momenteel nog wel twee dingetjes in opstart, maar is tot op heden nog vrij in den beginnen.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Hoe heb je dat precies gedaan? Heb je daar eventueel een foto van?
    Ik heb er geen foto van, en dat board heb ik nu ook niet thuis, maar het was eigenlijk best eenvoudig; ik heb een stekkerdoosje onder mijn board geschroefd zodat ie goed vast zit. Dan de betreffende netadapters erin gestopt, en een stuk spijkerband over de afzonderlijke adapters "gespannen" en vastgeschroefd.
    Gespannen tussen " ", want zo retestrak hoeft het niet te zitten.
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik nog een stukje neopreen rubber tussen spijkerband en adapter zitten, iets vergevingsgezinder, geen adapter beschadiging, en het zit mooi vast.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik heb het antwoord op zo'n voltage doubler kabeltje al gevonden en gaat niet werken. Is niet bedoeld voor de 9V uitgangen helaas.
    Wel treurig zeg.... op m'n knaken Aliex voeding kan dat wel

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Onze zanger is destijds gestopt, nog even een vervanger geprobeerd maar dat werd het uiteindelijk ook niet. Dus toen hebben we de stekker eruit getrokken.

    Momenteel nog wel twee dingetjes in opstart, maar is tot op heden nog vrij in den beginnen.
    Mocht je in de toekomst nog een gitarist nodig hebben, ik houd me aanbevolen. Wellicht weet ik dan ook nog wel een drummer.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik heb er geen foto van, en dat board heb ik nu ook niet thuis, maar het was eigenlijk best eenvoudig; ik heb een stekkerdoosje onder mijn board geschroefd zodat ie goed vast zit. Dan de betreffende netadapters erin gestopt, en een stuk spijkerband over de afzonderlijke adapters "gespannen" en vastgeschroefd.
    Gespannen tussen " ", want zo retestrak hoeft het niet te zitten.
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik nog een stukje neopreen rubber tussen spijkerband en adapter zitten, iets vergevingsgezinder, geen adapter beschadiging, en het zit mooi vast.
    Cool, ik kan wel wat met deze info. Dank u!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Wel treurig zeg.... op m'n knaken Aliex voeding kan dat wel
    De T-Rex Fuel Tank is bewezen betrouwbaar en ook die van mij (de oudste van de twee) gaat al een jaartje of vijftien mee schat ik zo en heeft al wat kilometers gezien in busjes, treinen, fiets, etc. Ik schat ook zo in dat de knaken Alie voeding niet acht 9v uitgangen van 500 mA levert. Naast de 12v DC (die wel te dubbelen is) en 12vAC uitgangen.

    Bedenk me daarmee dat ik ergens nog een 18v adapter heb liggen, als ik die niet ooit heb 'uitgeleend'.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik schat ook zo in dat de knaken Alie voeding niet acht 9v uitgangen van 500 mA levert. Naast de 12v DC (die wel te dubbelen is) en 12vAC uitgangen.
    Zijn er verschillende fuel tank classics?
    Ik zie 1x 12VDC, dus dat is niet te dubbelen.
    En die 9V aansluitingen hebben dezelfde ground, en die 500mA is dus voor het totaal aan 9V aansluitingen.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Je hebt gelijk. Het is in totaal 1500 mA, dus dat kan niet 500 mA per uitgang zijn. Solly! Met die doubler kabeltjes kon je ook wel 's gelijk hebben...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top