Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard TC HOF2 of Fender Marine layer HELP

    Goedenavond mede pingelaars! Ik ben al een tijdje opzoek naar een reverb pedaaltje en nu zit ik te wikken en wegen tussen the TCE Hall of fame 2 of de Fender Marine layer. De TCE heeft veel (zowaar meer) mogelijkheden en die zgn mash functie is een leuke toevoeging maar de marine layer klinkt toch authentieker dan de TCE. Wie kan mij verlichten van deze ondragelijke kwelling? Suggesties of ervaring is welkom!

    Groeten, TheBrownNote

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik ken alleen de HOF, de Fender ken ik zelf niet. Maar wat telt is natuurlijk wat je het beste vindt klinken zelf - jij moet er mee werken!

    De HOF2 is heel mooi vind ik zelf, daar kan je ook niet een buil aan vallen, maar laat je oren beslissen!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Volg je gevoel. Als je de geluidskwaliteit van de Fender beter vindt, zou ik die nemen. Je moet je ook afvragen hoeveel extra mogelijkheden je daadwerkelijk nodig hebt en of je die zal gaan gebruiken.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Zo is dat, ik heb één draaiknop en één schakelaar op mijn EHX Holy Grail Reverb........

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    neem de hall of fame, daar kan je alle kanten mee op en geen buil aan valllen. ook 2ehands makkelijk weer te verkopen
    heb hem zelf ook gehad maar gebruik nu de reverb uit mn amp icm een kneiter dure strymon volante :P
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top