Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11

    Standaard

    Je mag ons wel wat foto's laten zien, ook van de tuners en de elementen.

  2. #12

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zo te zien heb je er best veel op gespeeld.

  4. #14
    Junior Member
    Geregistreerd
    12 november 2014
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    15

    Standaard

    Jan Willem heeft de gitaar al 10 jaar, maar heeft geen foto's...
    Waarschijnlijk nog geen eigenaar, maar alvast even wat vissen naar de waarde voor straks op marktplaats.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik wilde het nog wat verder uitmelken.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horstman Bekijk bericht
    Jan Willem heeft de gitaar al 10 jaar, maar heeft geen foto's...
    Waarschijnlijk nog geen eigenaar, maar alvast even wat vissen naar de waarde voor straks op marktplaats.
    Ik had op m’n telefoon op dat moment geen foto’s van m’n gitaar, is dat zo raar? Daarna wel gemaakt zie bovenstaande post. En wat bedoel je met “waarschijnlijk nog geen eigenaar”?, dat ik van plan ben deze gitaar te stelen...(?) Je bent niet helemaal lekker joh.

    Zoals je misschien kunt zien ben ik al sinds 2004 lid van dit forum. Jaren niet hier geweest, maar kan me herinneren dat het vroeger een stuk vriendelijker was allemaal.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Dat is het nog steeds op zich hoor. Je hebt altijd een opruiertje er tussen. Horstman met z'n 14 posts in vijf jaar is nou ook niet echt een lichtend voorbeeld van iemand die echt bijdraagt aan het forum. Trek je niet teveel aan van zo'n figuur.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Vroeger was alles beter.

  9. #19
    Junior Member
    Geregistreerd
    12 november 2014
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    15

    Standaard

    Sorry Jan Willem! Ik roep nergens dat jij dat ding gaat stelen, dat bedenk je zelf.
    Ik vond hooguit je OP wat bijzonder.
    En inderdaad: ik post hier weinig, maar lees liever een beetje mee.
    Vroeger waren alle fora gezelliger.
    Iedereen is tegenwoordig zomaar op zijn tenen getrapt.
    Wellicht moet ik daarom bij deze even mijn excuus aanbieden voor onbedoelde beeldvorming.
    Als je even rustig leest wat er staat, snap je misschien ook wat ik bedoel...
    Ik wens een ieder een fijn weekend.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Beste Horstman. Als je nou zelf even beter had gelezen, dan had je in z'n eerste post al een klein fotootje gezien en kort voor je toch niet zo'n hele aardige post nog vier foto's in linkjes. Dan was al dit gehannes en je eigen aanname niet nodig geweest.

    Afijn, de waarde. Ik ben geen ESP kenner en ken de nieuwwaarde van deze gitaar ook niet. Er zal vast ergens een serienummer op staan? Aan de hand daarvan het precieze productiejaar uitzoeken en 's kijken op Reverb voor de prijzen. De Nederlandse markt is helaas wel wat moeilijk en je moet echt een beetje geluk hebben dat je de gitaar ook kwijtraakt voor de vraagprijs, laat staan dat er überhaupt interesse voor is. Dat ligt niet aan de gitaar, maar echt aan de Nederlandse markt. Je zou 'm eventueel ook op Ebay of Reverb kunnen zetten, maar dan zit je natuurlijk wel met internationale verzending en zo (misschien zelfs met de regeltjes van CITES?). Ik zie een ESP in deze kleur die is verkocht op Reverb voor een kleine €1600,- Ik vraag me af of je dat er voor kunt krijgen hier in Nederland, maar begin 's bij €1200,- of zo. Zet je 'm wel op een site als Reverb, dan krijg je dat er sowieso wel voor (die €1200,-). Ik begrijp namelijk uit die verlopen advertentie dat ie in Noord Amerika niet op de markt is geweest, wat het voor hun al 'extremely rare' maakt en dan zijn er echt wel mensen die dat interessant genoeg vinden om hun beurs te trekken. Hier in Nederland zal men het waarschijnlijk gewoon een ESP blijven vinden.

    Hier de link naar de verlopen advertentie: https://reverb.com/item/607408-esp-e...e-purple-satin
    Laatst gewijzigd door Brum; 11 januari 2020 om 06:41

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top