Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard online gitaarlessen voor gevorderden

    Wat vinden jullie een goede online video cursus voor gevorderden. Ik speel al een jaar of 40 gitaar. Kan vrij redelijk soleren in pentatoniek/majeur/mineur. Ook een redelijke snelheid, maar wil het rock territorium ontdekken - de hoek van ritchie blackmore/slash/etc. Dus het meer melodische snellere werk. Hebben jullie een tip?

    nb. ik ben niet op zoek naar een online gitaarleraar, maar wil liever een online cursus met wat video/licks/theorie/etc.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Een jaar later een reactie, maar Truefire heeft nu een korting, van 249 voor 99 dollar (85 euro voor een jaar). Ik ben lid geworden, mooie complete site, instructie filmpjes die meelopen met de tab en noten, snelheid hoger en lager zetten, tab downloaden en ik meen ook guitar pro files. Ik ben net gestart met Jeff McErlain.

    Ik kan beter op Truefire zitten dan hier mijn tijd verspillen ;-)

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    24

    Standaard

    Hi Larsje/ Raabje, het is idd misschien een beetje laat maar, tja beter laat dan nooit, toch ��
    we bieden vanuit Gitaartabs ook gevorderde lessen aan, deze icm met Ruben Hoeke, spelen in een bepaalde stijl zoals Rock, Blues Funk etc. Kijk hier maar eens. https://www.gitaartabs.nl/gitaarles-gevorderde
    Anders hebben we ook nog lessen van Niels Onstenk en Jesse buitenhuis en Sjoerd Krul. https://www.gitaartabs.nl/gitaarles-muziekstijlen
    Ben benieuwd of we hier (weer een jaar later) nog reactie op gaan krijgen. ��
    Gr Jan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top