Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Vlaamse kabel maker

  1. #1

    Standaard Vlaamse kabel maker

    Een tijdje geleden kwam ik via-via op een site van een Belgisch bedrijfje dat custom (gitaar) kabels maakt. Ik wil graag nog eens op die site rondneuzen maar kan het nergens meer vinden. Iemand van jullie een idee?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Ik weet niet waar je woont. Als je in NL woont kun je ook naar Paul Lenders gaan (zit in Noord Holland tegenwoordig geloof ik).

  3. #3

    Standaard

    Als ik die naam Google kom ik in Weert uit. Volgens mij maakt hij geen kabels (meer?).

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Vroeger zat ie in Limburg, maar hij is alweer een tijdje geleden richting het noorden gegaan
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 31 december 2019 om 19:13

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zit in De Rijp dacht ik, vrijwel aan de andere kant van Nederland.

    Wat zoek je precies..... of ongeveer?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik dacht in eerste instantie ook aan Paul Lenders, maar las België. Dacht, dat zal dan niet. Ik wist niet dat ie verhuist was. Laatste keer dat ik daar was met een paar maten woonde hij inderdaad nog in Weert. Hij flanst wel elke soort kabel voor je in elkaar ja, ook midi en zo.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik dacht in eerste instantie ook aan Paul Lenders, maar las België. Dacht, dat zal dan niet. Ik wist niet dat ie verhuist was. Laatste keer dat ik daar was met een paar maten woonde hij inderdaad nog in Weert. Hij flanst wel elke soort kabel voor je in elkaar ja, ook midi en zo.
    Ik denk dat je dit bij een beetje fatsoenlijk PA bedrijf ook wel voor elkaar krijgt.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik zit net te denken....had Paul Lenders eigenlijk wel custom kabels op zijn site staan?

    Bij Belgisch en (gitaar)kabels op maat zou je bv ook aan lordriffenstein.com kunnen denken.

    Ik weet niet precies wat je zoekt, maar als het in relatief eenvoudige (gitaar)kabels gaat....dat soort soldeerklussen zijn niet moeilijk en prima zelf te doen.

  9. #9

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik denk dat je dit bij een beetje fatsoenlijk PA bedrijf ook wel voor elkaar krijgt.
    Oh ja, op zeker. Maar Paul doet ook pedalboards bouwen en kan wel meedenken in oplossingen op dat vlak, da's wel een voordeel. Bij een PA bedrijf zal je waarschijnlijk wel zelf moeten aangeven wat je precies wilt, die zitten niet zo in bekabeling van wat er tussen een pedalboard of rack zit naar een versterker toe. Zowel de eerste bassist als de andere gitarist in m'n wijlen bandje hadden bordjes van Paul. Wel een vakmannetje. Mooie bordjes, heel strak. En ook inclusief alle bekabeling erbij. Mooi spul hoor.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top