Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 90
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    +1 ja mij idee ook.......

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Goede suggesties. Probeer eens wat amps, dan hoor je ook het verschil.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Ik zou inderdaad gewoon wat amps gaan proberen.

  4. #84

    Standaard

    Inmiddels een Fender Blues Junior Lacquered Tweed 15W 1x12 gekocht, zit een Jensen speaker in!
    Clean een hartstikke mooie heldere Fender sound, met een echte spring reverb ingebouwd! de fat switch is ook een goede optie krijg je echt een voller geluid (meer body) van.
    Ze zeggen dat deze meer treble heeft dan de zwarte BJ met Celestionspeaker (meer mid) en merk ook dat ik de bass vrij hoog heb (9) en de mid/treble rond 6 van 12.
    Je kan het geluid zo donker maken als je wilt dus ook je tone knop op je gitaar kan je veel mee doen!
    Mijn mening: mooie versatile versterker met het bekende Fender clean sound en mooi helder! elke noot komt mooi helder door! de fat switch en de echte spring reverb zijn zeker een dikke plus en hij ziet er mooi uit.
    Dit is een beetje een review! maar misschien hebben anderen er wat aan! en de meningen zullen wel verdeeld zijn maar denk niet dat je hier een miskoop aan hebt als je het Fender geluid zoekt.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Mooie versterker, gefeliciteerd!

  6. #86

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeliciteerd! De fat switch en spring reverb zitten ook op de gewone BJ. Ik vind dat je de treble zelfs nog vrij hoog hebt staan. Die gooide ik bijna dicht. De fat switch had ik standaard aan.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Feli's Alk, ik heb er nooit zelf over gespeeld maar wel vaak naar geluisterd en ja 't is een lekker ding.
    Als ik zelf meer bas in het geluid van m'n Champ wil draai ik liever het hoog wat terug, en dan eventueel wat volume erbij. Werkt bij Fenders toch het beste (vind ik dan he).
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    BJ is een prima keuze voor Fender clean en sound met een randje. Is zelfs leuk om dingen mee uit te proberen na een tijdje. Andere pre-amp of eindbuizen. Andere speaker. Kun je veel van leren. Ook een tijd gebruikt met een band. Kleine gigs gaat heel goed. Dat werken met de treble komt mij niet onbekend voor. Dat zit trouwens ook op je gitaar, wat een hoop mensen vergeten.....
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  10. #90

    Standaard

    Heb idd de tone op de gitaar op halverwege, vandaar dat de treble misschien wat hoger staat! en de fat switch heb ik ook meestal aan klinkt hij toch voller van! moet nog even spelen met de instellingen maar op dit moment klinkt dit wel lekker zo! nog steeds zeer tevreden!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top