Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard Voodoo Lab Current doubler

    Vraagje. Ik heb een nieuw pedaal gekocht en dit pedaal vraagt 310 mA. Kan ik met de Current doubler een uitgang (van de PedalPower 2Plus) van 250 mA en een van 100 mA combineren zodat dit samen 350 mA is? Of moet ik twee uitgangen van dezelfde mA combineren?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Nee, dit kan niet zo.

    Op het pedaal komt uiteindelijk 1 spanning te staan en het pedaal is 1 belasting.

    De benodigde stroom gaat keurig gedeeld door de 2 uitgangen van de PedalPower 2Plus geleverd worden, dus je hebt 2 gelijke uitgangen nodig van ieder minstens 310mA / 2 = 155mA.

    1 uitgang die onder de 155mA levert is geen optie, want de andere hogere uitgang gaat het verschil niet extra leveren.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Ik heb even op de Voodoo Lab pagina (forum) gekeken, daar kwam dezelfde vraag
    Vraag:
    "What would happen when using the 'current doubler' cable to combine one of the 250ma outputs with one of the 100ma ouputs?"
    Antwoord van John Clark van Voodoo Lab:
    "OK, actually it will be fine! The combined capacity would give you 350mA to play with. We do this for the Strymon TimeLine, Mobious, and Big Sky (both DIP switches set to Normal!)."

    Zou dus wel kunnen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top