Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1

    Standaard Clarett or scarlett ?

    Hoi
    Ik twijfel tussen de focusrite scarlett 2i3 3rd gen Focusrite Clarett 2Pre usb
    Ik geef niet echt om de voorversterkers en de verschillen in latency zijn te verwaarlozen.
    Maar voor mij gaat het om de kwaliteit van de DA-converter. De kwaliteit van de monitoring.
    Ik had ooit een scarlett 1 gen maar vanwege slechte kwaliteit van de monitoring( had audiophile 24/96 met berry mixer en dat klonk echtt beter) dus scarlett gelijk terug en een audient 22 gekocht maar die is al een tijdje stuk.......maar dat terzijde
    We zijn nu bij de 3 generatie van de scarlett en mijn vraag is of deze op dit punt is verbeterd of moet ik de claret voor dit doel kopen

    Wat is wijsheid?

    Bedankt

    ander geniale opties welkom
    2 in 2 out meer is niet nodig

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Alhoewel ik zelf nu een Focusrite Saffire Pro 40 heb, zou ik je toch een RME Babyface Pro aanraden, de nieuwste generatie met loepzuivere ad/da en zeer lage latency. Ook hun drivers zijn rocksolid.

  3. #3

    Standaard

    Beetje too much die rme ,qua prijs en kwa mogelijkheden

  4. #4

    Standaard

    Misschien de Steinberg UR22mkii ?
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  5. #5

    Standaard

    Motu m 2 grote Contender

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Behringer umc204hd misschien. Heb ik zelf.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Beetje too much die rme ,qua prijs en kwa mogelijkheden
    Begrijp ik, maar dan ben je helemaal klaar...... Twee koptelefoons uit, goede monitor mix mogelijkheid en oneindig, nou ja oneindig, veel mogelijkheden. Maar ja, ik begrijp het wel het is duur natuurlijk!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Misschien de Steinberg UR22mkii ?
    +1 dit zijn hele goede yamaha pre-amps (steinberg en line-6 zijn van yamaha)

    Andere goede : presonus

    focusrite heeft de reputatie, en is daarop met hun goedkopere spullen aan het cashen. De kwaliteit is niet beter dan de behringer of NI spullen.
    behringer U is iets minder maar erg goedkoop
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #9

    Standaard

    Ik heb nu de 18i20 3rd gen(Scarlett). Die doet het prima. Eerst had ik de 2nd gen 2i2 en die deed het ook prima. Voor het geld kun je geen buil vallen aan de Focusrite’s. Tegenwoordig kun je alles binnen 30 dagen terugsturen mocht het niet bevallen, dus die gok kan je best wagen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Je kunt je ook geen buil vallen aan Focusrite, dat is waar, ik gebruik het ook met veel plezier, maar als ik nu nieuw ging kopen........

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top