Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 99 van 99
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memyron Bekijk bericht
    Er zit gewoon verschil in de pedalen qua volume. Maar de Tokai doet het gewoon maar veel minder volume en dynamiek op mijn amp. Hij is helemaal nagekeken en (ik heb er geen verstand van) hij is 100% anders zou ik hem ook als zodanig niet verkopen. Ik ga niet iemand anders met een kapotte pedaal opzadelen. Dan gooi ik hem gewoon bij het grof vuil.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Door wie is het pedaal nagekeken? Die zal dan toch ook hebben geconstateerd dat sprake is van een volume drop? Wat was zijn (haar) verklaring hiervoor?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Het pedaal is doorgemeten en is helemaal goed. Ik denk dat het aan de combinatie met mijn amp ligt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Doormeten... Daarmee ga je niet perse een defect zien. Zou wel makkelijk zijn, maar wat moet je doormeten dan? Dat ding zou dan gewoon open moeten als je 'm wilt checken. Sorry memyron, ik vind het een heel vreemd verhaal en het lijkt er een beetje op dat je niet veel hebt gedaan met bepaalde tips. Daar sta je ook helemaal vrij in, maar ik kan me wel degelijk voorstellen dat er mensen zijn die denken dat je van een kapot pedaal af wil.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memyron Bekijk bericht
    Ik denk dat het aan de combinatie met mijn amp ligt.
    Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat als je hetzelfde pedaal voor een ander type versterker zet het pedaal ineens een andere of geen invloed meer zou hebben op het signaal. Het pedaal zit in jouw keten en zorgt er blijkbaar op de een of andere manier voor dat je minder volume hebt als je 'm niet aan hebt staan. Dat zou volgens mij toch echt aan het pedaal moeten liggen, of aan je kabels. Maar ik betwijfel inderdaad of ie wel kapot is. Het kan namelijk best zo zijn dat ie gewoon net als de Boss pedalen met zijn buffer wat van je tone opvreet. In dat geval is er eigenlijk niets aan de hand. Het is dan alleen zo dat je niet van de buffer houdt die in die Tokai zit. Een andere mogelijkheid is dat je een hele slechte kabel er tussen hebt zitten die je tone aantast. Even systematisch checken waar het aan ligt.

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    Maar ik betwijfel inderdaad of ie wel kapot is. Het kan namelijk best zo zijn dat ie gewoon net als de Boss pedalen met zijn buffer wat van je tone opvreet. In dat geval is er eigenlijk niets aan de hand. Het is dan alleen zo dat je niet van de buffer houdt die in die Tokai zit.
    Zo ist inderdaad!



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    We doen het anders 🤔 degene die twijfelt aan mijn eerlijkheid. Mag het pedaaltje gratis bij mij vandaan halen. Voorwaarde is proberen en dan je mening... liefst ook je eigen amp mee 😉


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Jammer dat je zo'n TAKKE EIND ver weg woont! Ik had graag ff komen buurten om de praktijk eens te horen/aanschouwen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #98

    Standaard

    Inderdaad, daar ga ik niet twee keer twee uur voor in de auto zitten.

  9. #99

    Standaard

    succes.
    Maar dit draadje gaat nergens meer over.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top