Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Dua Lipa Don't start now rock cover met zang van Dua Lipa

    Hey,

    Ik vond op youtube de zangpartij van Dua Lipa zonder muziek eronder dus dacht ik, ik maak er een Rock nummer van.
    Grappig hoe haar stem ook in dit genre goed klinkt. Ben benieuwd wat je er van vindt.


  2. #2

    Standaard

    Keek gister naar First Dates, waar twee mevrouwen om de twee zinnen ‘nice’ liepen te kramen naar elkaar.
    Nou gebruik ik dat woord ook wel eens, dus ik voelde me een beetje te kakken gezet.
    Maar goed, NICE is zonder meer op zijn plaats.
    Superleuk en toch behoorlijk strak ook nog in elkaar gezet.

    Van mij mag je dat vaker doen. Very Nice zullen we maar zeggen.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3

    Standaard

    Niet mijn stijl, maar het klinkt super authentiek. En dat voor één mevrouw en een begeleider op hun first date. Awesome.
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Deed dat soort dingen vroeger ook, ik heb het hele eerste album van Macy Gray van gitaar voorzien! maar dit is toch even een ander level. Ik zeg ook nice. Met dien verstande dat ik een lichte uitslag krijg van de digital gitaar sizzle die nou eenmaal aan die dingen hangt maar dat is persoonlijk en bovendien gok ik dat er even geen muur met JMP's voorhanden was.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD. Bekijk bericht
    Niet mijn stijl, maar het klinkt super authentiek. En dat voor één mevrouw en een begeleider op hun first date. Awesome.
    Sluit ik me bij aan
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Deed dat soort dingen vroeger ook, ik heb het hele eerste album van Macy Gray van gitaar voorzien! maar dit is toch even een ander level. Ik zeg ook nice. Met dien verstande dat ik een lichte uitslag krijg van de digital gitaar sizzle die nou eenmaal aan die dingen hangt maar dat is persoonlijk en bovendien gok ik dat er even geen muur met JMP's voorhanden was.
    Thanks, ik heb een Friedman Runt 20 gebruikt. Waarschijnlijk ligt het aan m'n mix skills dat het niet top klinkt!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top