Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 58
  1. #41

    Standaard

    Alphenaar vond ik ook geweldig,maar dat had mogelijk ook van doen met het feit dat mijn vader er werkte :-)

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Wacht maar tot Amazon.com naar Europa komt. Die pakt Bax en Thomann wel ff aan....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Thomann sowieso niet. Amazon.de bestaat al jaren.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Ze moeten bij Prinz in ieder geval leren te reageren op een email. Ik heb ze zo'n twee maanden geleden gemaild en moet nog steeds een antwoord krijgen. Lijkt me niet de manier om een zaak op poten te krijgen....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Misschien hebben ze bij Prinz guitars nog een inbel verbinding om te internetten. Dan moet je letten op de telefoon tikken dus kosten en dan kan het zijn dat een mailtje pas na 2 maanden beantwoord wordt 😂
    Back to the 90s😁

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wacht maar tot Amazon.com naar Europa komt. Die pakt Bax en Thomann wel ff aan....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    Dat zal vooral Bol.com en Wehkamp zijn.
    Bol zei vorige week zijn jaarcijfers achter te houden om de concurrentie (Amazon) niet wijzer te maken dan dat ze al zijn. Deze week kwamen de cijfers alsnog.
    Nou, dat was een week niet slapen voor Jeff Bezos...
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wacht maar tot Amazon.com naar Europa komt. Die pakt Bax en Thomann wel ff aan....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Thomann sowieso niet. Amazon.de bestaat al jaren.
    Op Amazon.de zijn het ook meestal muziekwinkels die gitaargerelateerd spul verkopen. Music Store bijvoorbeeld. Is voor Amazon blijkbaar geen markt waar ze zich specifiek op richten. Denk dt Bax zich niet zo'n zorgen hoeft te maken.

    Wehkamp wel, Amazon smeert die doelgroep maar wat graag haar eigen credit card aan. Verdienen ze ook aan aankopen buiten Amazon...
    Turn it up • Bring the noise

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ik krijg advertenties van Prinz op FB waar ze vragen om donaties om Hampe open te houden,
    ik vroeg aan ze (ook op FB), jullie willen een concurrent overnemen en het publiek daar voor laten dokken?
    Ik kreeg geen antwoord want het bericht werd weggehaald.
    Maar het was een oprechte vraag want artikel in de krant, er zijn donaties en op FB een sliert van likes. Ben ik nou echt de enige die niet naïef is of zijn het hele toffe jongens en mis ik wat?

    Klik

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik 'vrees' dat het een "mummie probeert een veenlijk te redden" scenario is. Dit soort bedrijven is goed, maar als puntje bij paaltje komt, valt het hard mee. Bovendien kun je toch op FB vragen of deze gitaar echt beter is dan die andere?

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Zo, lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Echter wilde ik even melden dat ik mijn Princeton bij Prinz gekocht heb. Zeer aangename kerels die op mij erg oprecht overkomen met hun passie voor gitaren.

    Zoals altijd lees ik nogal wat felle reacties hier, dus het leek me gepast ook een positieve ervaring te melden.

    De opmerking over het traag op email reageren.. tja, ze zijn met z'n tweetjes keihard bezig een zaak op te zetten. Ondernemen is niet makkelijk, en zeker een muziekzaak in de wereld van het internet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top