Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik krijg advertenties van Prinz op FB waar ze vragen om donaties om Hampe open te houden,
    ik vroeg aan ze (ook op FB), jullie willen een concurrent overnemen en het publiek daar voor laten dokken?
    Ik kreeg geen antwoord want het bericht werd weggehaald.
    Maar het was een oprechte vraag want artikel in de krant, er zijn donaties en op FB een sliert van likes. Ben ik nou echt de enige die niet naïef is of zijn het hele toffe jongens en mis ik wat?

    Klik

    Ze hebben 35.000 euro nodig om van Berkel over te nemen. Geen schokkend bedrag en lijkt me toch niet lastig om met hun business plan dat los te krijgen bij een bank voor extra financiering ?

  2. #52

    Standaard

    Lijkt me ook niet lastig (als met goede bedoelingen en idealisme en zo) de toch niet zo vreemde vraag van pepe te beantwoorden
    Nu komt het allemaal wat droef over

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Crowdfunding is origineel de bedoeling om start kapitaal voor nieuwe veelbelovende producten bij elkaar te krijgen en daar zit een tegenprestatie bij.
    Dit is gewoon, hé.. willen de concurrent overnemen, geef geld!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #54

    Standaard

    Helemaal eens met De heer P.
    €35k is niks in her zakelijke circuit en bij qredits krijgen ze dat in de blind.
    De rente kan inkomsten- of vennootschapsbelasting op betrokken worden en zelfs (met de lage rente stand) proberen ze met een ‘kijk ons eens hip zijn’ verhaal dat ook nog te ontlopen.

    Je vraagt je/ik vraag mij serieus af of je dit soort ondernemers in het zadel moet houden. Die prijs is een fooi. Moeten ze easy zelf kunnen regelen.
    Dit is geen crowdfundingplatform: dit is een gift.
    Mijn idee maar.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #55

    Standaard

    Ik wil ze op zich wel geld geven, maar dan wil ik wel een leuke gitaar of versterker er voor terug.

  6. #56
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Alsof een bank nu geld geeft aan een bedrijf dat zelf geen reserves heeft, net is opgestart en een inboedel wil overnemen van een bedrijf dat ook niet goed draait.
    Gezocht: Ibanez DE7

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    En zo hoort goede crowdfunding ook te werken

  8. #58

    Standaard

    Ben zelf enige tijd volunteer coach geweest bij Qredits. Zo’n bevlogen vakidioot kan zeker een verschil maken, durf ik in alle ‘bescheidenheid’ te zeggen.
    Plus dat Qredits voor 50% door de staat en voor 50% door drie banken wordt gegarandeerd. Maakt de durf achter het kapitaal zeker groter. Q. is de enige niet systeembank die niet kan omvallen.

    Ik weet niet zonder analyse van de boeken of het bij voorbaat zo’n mission impossible is.
    Zker als die grasnekken slagen in hun quasi crowd schenking.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top