Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Wie weet, in de toekomst. Ik heb nog een pedalboard.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik heb wel de Mooer Pure Octave gehad. Die vond ik echt heel slecht en heb ik terug gestuurd naar onze Zeeuwse dozenschuiver. Volgens mij wilde ik destijds zelfs de Tender, maar was nergens meer te krijgen toen. Neem ik mee op het lijstje! Is dat trouwens niet een soort mini kloon van de POG? En er was ook zo'n dubbel pedaal destijds. Misschien moet ik die ook 's meenemen om te overwegen.
    Even voor het nageslacht: De Mooer Tender mk1 draait op dezelfde software als de MicroPOG, en is daarom uit de handel gehaald. De latere mk2 is van Mooer's eigen hand, en klinkt lang niet zo goed als de mk1. Idem voor die dubbele: die draait ook op hun eigen software.

    Ik heb mijn MicroPOG weggedaan en een Tender mk1 er voor in de plaats gezet.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Ik vond dit wel overtuigend klinken.
    Cheers.

    Ik weet ineens weer hoe GAS voelt...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.072

    Standaard

    Ik trek die Chords Of Orion zweefkees zo slecht he.

  5. #25

    Standaard

    Naar aanleiding van dit topic de mini subnup besteld. Door inkrimping van mijn basplankje is zijn grote broer verdwenen, maar een octaver is stiekem toch wel heel lekker op bas.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Ik trek die Chords Of Orion zweefkees zo slecht he.
    Gewoon de negeerknop gebruiken, dan hoef je andere forumleden ook niet lastig te vallen met je geneuzel over mij, zeiksnor.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Gewoon de negeerknop gebruiken, dan hoef je andere forumleden ook niet lastig te vallen met je geneuzel over mij, zeiksnor.
    Dat bedoelt Mark niet volgens mij hoor. Hij bedoelt die gast in dat filmpje van die Sub 'N' Up. Het kanaal heet Chords Of Orion. Sommige misverstanden zijn wel erg grappig.

    @Harold: Thanks voor de info omtrent de Mooer Tender. Zou maar zo 's kunnen dat het van pas komt in de toekomst. Ik maakte een geintje over een tweede pedalboard, maar zo'n gekke gedachte is dat eigenlijk helemaal nog niet en dan zou de Tender best 's een goeie kandidaat kunnen zijn.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Naar aanleiding van dit topic de mini subnup besteld. Door inkrimping van mijn basplankje is zijn grote broer verdwenen, maar een octaver is stiekem toch wel heel lekker op bas.
    Psies!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dat bedoelt Mark niet volgens mij hoor. Hij bedoelt die gast in dat filmpje van die Sub 'N' Up. Het kanaal heet Chords Of Orion. Sommige misverstanden zijn wel erg grappig.
    Precies dat, en daarom vraag ik mij af waar Fobo’s verwarring vandaan komt..

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Precies dat, en daarom vraag ik mij af waar Fobo’s verwarring vandaan komt..
    Mijn oprechte excuses MarkS; had zomaar het idee dat jij je ergerde aan mijn post. Geen idee dat je het had over het genoemde filmpje.
    Nogal 'n blunder; nogmaals sorry.
    Laatst gewijzigd door Fobo; 27 november 2019 om 10:09
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top