Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 27353637
Weergegeven resultaten: 361 t/m 365 van 365
  1. #361
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard

    Heel gaaf project! Respect!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #362
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Crash Cowboy Bekijk bericht
    Het zit er op. De neck reset is klaar, en goed gelukt. Ik heb het zadel nog wat verlaagd, en de actie is nu aan twee kanten 2,75 mm. De gitaar speelt nu lekker licht, en er zijn nergens rammelende snaren. Vanaf ongeveer de 15e fret duikt de toets behoorlijk omlaag, maar in die posities speel ik toch niet op deze gitaar. Wel iets om in de gaten te houden bij een eventueel volgende reset.







    Nou moet ik even kijken wat ik met dit topic ga doen. Er komen nog een paar mooie klussen aan. Is er nog belangstelling voor ? Of kan er een slotje op ? Vinden jullie het wel mooi geweest zo ? Of zal ik een nieuw topic openen met reparatieklussen ? Laat het maar weten. Ik heb er wel lol in, in ieder geval.
    Gewoon doorgaan, Ik blijf je volgen ik vind dat je het geweldig doet. Hoe bevalt het spelen op de 12 snarige Ik kan er nog niet helemaal aan wennen. succes met al je nieuwe projecten
    Gr
    Han

  3. #363
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.758

    Standaard

    Geen slotje s.v.p. Vind het ontzettend interessant en leerzaam. Graag doorgaan.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #364
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Hoe bevalt het spelen op de 12 snarige Ik kan er nog niet helemaal aan wennen.
    Dat is inderdaad behoorlijk wennen. Ik had er eigenlijk nog nooit op gespeeld. Met volle akkoorden spelen schiet je je doel een beetje voorbij op een 12 string, dus wat getokkel klonkt mooier. En 12 snaren is wel veul voor subtiel getokkel. Ik grijp er al gauw naast. De hals is ook breder dan die van een gewone akoestische. Dus ik speel nou om te oefenen maar wat 12 snarige standards: ‘Wish You Were Here’, ’Life By The Drop’, dat soort werk. Aan de gitaar ligt het niet meer, haha ! Die speelt best lekker nu.

  5. #365
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Ik ga hier verder:

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ss-Repair-Shop

    Spoiler alert: een gebroken hals, en een optie op neck reset #2.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 11 juni 2020 om 18:57

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top