Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Korg Pitchblack is ook fijn, heeft zelfs een iets kleinere maatvoering dacht ik.
    Dat klopt maar ik vind de Pitchblack erg onrustig stemmen. Kan aan mijn exemplaar of aan mij liggen maar ik werd er niet blij van. De tuner functie op mijn Zoom ms50 doet het een stuk beter.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ik heb heul veul tuners gehad, maar de Boss TU-3 (niet TU-2) ben ik nu het meest tevreden over.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Ik heb (lang geleden) samen met Mitch nog een hele middag en een review aan het testen van tuners gewijd. Wij vonden de Boss TU-2 en de Korg DT-10 toen het fijnste. Ik had de TU-2 en nu al jaren naar volle tevredenheid de DT-10. Niet heel compact, wel foolproof en goed afleesbaar. En de switch werkt gewoon prettiger dan bij Boss.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Maar de switch maakt voor hem niet uit hè. De 's' versie heeft geen switch en gaat in een switching systeem. In zijn geval de CM Octa-Switch.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik vind de DT 10 ook nog steeds prima, ik heb hem al een jaar of 15.
    Alleen direct tussen gitaar en versterker vind ik hem echt niet fijn.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Waar loop je precies tegenaan? Ik heb hem gewoon in de keten en heb eigenlijk nooit echt last gehad van spullen in de keten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik ben helemaal niet van de true bypass fanclub, maar die DT 10 maakt alles "stug", bij gebrek aan betere omschrijving. Niet zo zeer dat ik last heb van tonesuck, ik mis geen laag of hoog, maar het is gewoon blegh.
    Toen ik hem kocht had ik dat al, heb hem toen ook via de lehle a/b/c laten lopen.
    Toen ik een paar jaar geleden mijn pedalboard ben gaan downsizen kwam het me goed uit om gewoon via de dt-10 in de keten te gaan, ik dacht inmiddels ouder, wijzer en dover te zijn, maar daar ben ik vrij snel van teruggekomen.
    Met de buffers van mijn boss sd-1w en dm-2w heb ik geen enkele moeite, en met de buffer/splitter van DS Custom ook niet, maar die DT-10 is niet mijn ding.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Ik heb morgen weer een repetitie, dan zal ik het even testen en daarop letten. Thanks!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik kan me zomaar voorstellen dat je het in een bandsetting niet merkt.
    Ik kan me zelfs voorstellen dat het met low output single coils anders uitpakt dan met medium tot hoge output humbuckers.
    En verder: misschien ben ik gek

    Vooral dat laatste is plausibel, op internet wordt de DT10 goed aangeschreven juist vanwege zijn buffer.
    Die is in ieder geval stukken beter dan die van de DTR-2 racktuner, om eens wat te noemen.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Ik ben meest van de tijd de enige gitarist, en ik kan mezelf altijd redelijk goed horen. Ik heb echt geen klagen, ik ben zelfs nog steeds erg blij en enthousiast over mijn geluid, zeker met mijn Tele. Dus in zoverre mis ik niks. Maar dat betekent niet dat het niet beter kan. Ik weet nu iig waar ik op moet letten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top