Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 65
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik wilde hier van alles schrijven maar laat het liever over aan Orpheo,. Het zou zo fijn zij als jij iets laat horen van die Revv. Ik heb en ken 'm niet.
    Waarom ík? er zijn zát prima demo vids online van pro-youtubers die prima je aan de hand mee kunnen nemen. Ik pieker er niet over om iets online te zetten.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ah! de Driftwood. ik vond die juist krasserig en schel.

    Interessant hoe ieder weer wat anders erin hoort.

    @Brum: really? je doet het overkomen alsof ik elke maand een nieuwe bak haal, wat niet juist is. Mijn post van eerder samenvattend:

    * Ik ben nieuwsgierig naar andere amps;
    * Alleen mijn vorige JCM800 2210 vond ik serieus geweldig, tot ik m'n Revv kreeg;
    * Ik heb via mijn werk een hoop amps mogen proberen en een flink wat ook gekregen;
    * Merendeel is juist weer weg.

    Hoezo Ik heb dus sinds 2013 slechts 1x een amp aangeschaft die ik serieus te gek vond, de rest om eens te proberen, kijken waarom iedereen er nou zo fan van is (met de wetenschap dat ik die amps óf kosteloos kon retourneren óf gekregen heb).
    Als we verder terug gaan in de tijd, ja, toen heb ik meer gehaald met het idee dat dat het zou worden maar door juist veel te proberen heb ik veel beter een beeld gekregen wat wel werkt voor mij. Dus 'vaak'... Twee keer in 7 jaar? Wow, wat vaak...
    Misschien verwart hij je met Nocki. Die had (van wat ik me zo herinner in mijn beleving) regelmatig een nieuwe amp.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik bedoel wel Orpheo en ik val hem ook helemaal niet aan. JCM 800 2210, JMP, SLO kloon, Victory, in het verleden wat Mesa's meen ik(?), nu een Revv. Ze hadden of hebben het allemaal. Dat geeft ook helemaal niks, dat zei ik al. Maar uitspraken als DE versterker, ja sorry, ik neem dat met een korreltje zout op fora en gelukkig mag ik dat.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik bedoel wel Orpheo en ik val hem ook helemaal niet aan. JCM 800 2210, JMP, SLO kloon, Victory, in het verleden wat Mesa's meen ik(?), nu een Revv. Ze hadden of hebben het allemaal. Dat geeft ook helemaal niks, dat zei ik al. Maar uitspraken als DE versterker, ja sorry, ik neem dat met een korreltje zout op fora en gelukkig mag ik dat.
    Ben het wel een beetje met je eens hoor. Ik heb veel respect voor wat Orpheo weet maar elke keer dat hij wat nieuw had was het wel echt helemaal het einde

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    maar elke keer dat hij wat nieuw had was het wel echt helemaal het einde
    Op zich is dat best logisch, want een nieuwe amp kopen die je geen reet aan vind, dát zou pas raar zijn.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Op zich is dat best logisch, want een nieuwe amp kopen die je geen reet aan vind, dát zou pas raar zijn.
    Ook dat, maar soms wil je veranderen omdat een andere amp je kan inspireren, om andere dingen te spelen of om omdat ie met een tele te gek klinkt. Het kan van alles zijn.

    Ik vind de Revv in de demo van Shawn Tubbs uitstekend klinken trouwens.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    om andere dingen te spelen of om omdat ie met een tele te gek klinkt.
    Uiteraard, maar dan koop je hem nog steeds omdat je blij wordt van de sound, toch?

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Uiteraard, maar dan koop je hem nog steeds omdat je blij wordt van de sound, toch?
    Daar begint het mee, eeeejj. ) Maar het ligt er soms aan welke gitaar je erin prikt. M'n Orange houdt van single coils, m'n Diezel is meer een humbucker bak, vind ik.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 25 januari 2020 om 13:07
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #49

    Standaard

    Mooi topic geworden zo... MKV is ondertussen de deur uit maar Mark II, III en IV shorthead topjes komen gewoon niet meer voorbij. Er heeft een lege shell te koop gestaan maar thats it. Bijzondere ontwikkeling. Ik blijf afwachten...

    Ondertussen doorknallen met een JCM900 combo... Maar ik ben niet zielig ofzo hoor... :-)

    De markt is echt een beetje doodgebloed... MP is stil, gitaarmarkt dood en op Marktplaats zie je veel wishfull thinking prijzen met maar weinig aanbod...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  10. #50

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top