Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard HNGD: Taylor 114ce + vraagje!

    Ik zag deze gitaar (pre-owned) op marktplaats staan, geplaatst door muziekwinkel 'the Guitar Factory' in Oss. Dinsdag om half 11 gebeld, woensdag om half 2 had ik hem binnen
    Ik had wel eens 114ce's in de hand gehad en vond ze fantastisch klinken en spelen, en besloot deze gitaar blind te vertrouwen en hem te laten versturen.
    650 euro inclusief taylor gigbag, afstelbeurt naar wens, nieuw setje snaren, en verzending. Gitaar is in volledige nieuwstaat.
    Gitaar kwam zeer goed verpakt binnen en de afstelbeurt lijkt tot nu toe dikke prima te zijn, dus kudo's aan the Guitar Factory. Gitaar klinkt en speelt super, ik ben er erg blij mee!

    Maar ik heb er ook een vraag over. Als je deze gitaar opzoekt op internet vind je hem overal met zwarte slagplaat en ik heb een exemplaar met rode (tortoise) slagplaat. Heeft taylor dit vanaf een bepaald jaartal veranderd ofzo? (Ik ben er in ieder geval blij mee want ik vind de tortoise slagplaat mooier, maar ik ben gewoon benieuwd.)
    Laatst gewijzigd door Braml; 14 november 2019 om 10:32

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeliciteerd met je aanwinst! Ja, de Taylors 114ce zijn ook geleverd met een tortoise slagplaat. Als je even googelt bij afbeeldingen kom je ze tegen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Gefeliciteerd met je aanwinst! Ja, de Taylors 114ce zijn ook geleverd met een tortoise slagplaat. Als je even googelt bij afbeeldingen kom je ze tegen.
    Dankje! Ja ik weet het, maar maken ze ze nog steeds met tortoise slagplaat dan? Ik zie dat die van mij uit februari 2018 komt dus dat zal dan wel?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Dankje! Ja ik weet het, maar maken ze ze nog steeds met tortoise slagplaat dan? Ik zie dat die van mij uit februari 2018 komt dus dat zal dan wel?
    Kennelijk wel. Ik zag er uit 2010 met een red tortoise.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Oeioeioei...Mooi, mooi, mooi, felicitades man en veel plezier ermee!!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Mooie gitaar! Taylors spelen lekker en klinken erg mooi in bandverband👍

  7. #7
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Ik heb er een van voor 2012 met tortoise slagplaat. Staat wel in Michigan, VS. Gekocht omdat excess luggage te duur werd elke keer als ik daarheen ga

  8. #8

    Standaard

    Bedankt! Ja hoor, ik zal er goed gebruik van maken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top