Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 44 van 44

Discussie: Prijs correct?

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Nee hoor...
    laat maar weten Mark

  2. #42

    Standaard

    @ mod mode
    Hele topic is volgens mij een afzeik narren van een mp ad . Geboren uit onwetendheid of whatever , dat doet er niet zo toe
    Als jij dat anders ziet prima
    Maar mag ik ook ,over elk imo eng adje op mp een topic starten of zeg je dan doe maar maar even posten in twijfel aan ad topic ?
    Als je begrijpt wat ik bedoel
    Just asking ......
    Laatst gewijzigd door guitarkid2; 12 november 2019 om 13:35

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    een jaar geleden een partscastertje met moeite €500 kunnen krijgen. Was qua specs ongeveer gelijk aan deze.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #44

    Standaard

    2 of 3 jaar geleden heb ik nog eens een partcaster gekocht op marktplaats. Ding was overgeschilderd, maar zou fantastisch spelen. Vraagprijs was geloof ik 900 euro. Omdat het letterlijk bij mij om de hoek was, afspraak gemaakt. Snaren zaten er zeker 5 jaar op, misschien langer. Maar wat mij meteen opviel, was de hals en de kop, met het fender logo wat eigenlijk op de lak zat en helemaal verweerd was. Er zat zonder twijfel nitro lak op de hals en de tuners waren absoluut oud. Er zat een neckpocket op met een serienummer en dat maakte mij wel nieuwsgierig.

    Gevraagd of ik em open mocht schroeven en binnenin zaten nieuwe pots, maar wel een condensator die zeker 40 jaar oud was. Ik vond em bijzonder genoeg om te kopen.

    Vervolgens helemaal gerestaureerd. Lak verwijderd. Toen kwam er een one piece alder body onder vandaan. Zeer uitzonderlijk als het een fender body zou zijn. Echter zaten er wel een paar nail holes in. Op de hals stond geen serienummer.

    De brug is zeker geen fender.

    Hoe dan ook. Het is een leuk verhaal en zeker weten doe ik het toch nooit. Maar de gitaar speelt echt helemaal vanzelf. Ik heb em vaak vergeleken met dure CS gitaren en deze doet er niet voor onder.

    Daarnaast vind ik dit verhaal leuker dan een splinternieuwe afgeragde CS fender te kopen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top