Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44

Discussie: Prijs correct?

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Maar even eerlijk, dat ding is niet custom made. Dat ding is custom prefab, in elkaar geschroefd. Dan is €1200,- toch veel te veel. Klinkt allemaal mooi hoor, dat van Rebel Relic en dat ie een professional is en zo, maar als je logisch nadenkt, dat ding wordt voornamelijk zwaar overschat door de eigenaar. Voor dat geld zou ik er zelf wel eentje in elkaar (laten) zetten. Musikraft, Warmoth, you name it. Geen Mexicaanse halsjes en gegarandeerd kwaliteit voor ongeveer hetzelfde. Da's ook prefab, maar meer custom dan wat meneer aanbiedt. Ik zou het echt niet doen.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Valt me op dat de topics van Joris niet echt lekker lopen, gedoe over Squier, Harly Benton, USB kabel. Tenminste, zo ervaar ik dat.

    Maar on topic, voor 1200 zou ik een nieuwe American Performer proberen en kopen, niet dat ding van MP.

  3. #23

    Standaard

    Reactie van rebel Relic zelf

    I cannot vouch for the parts on this guitar.
    Perhaps the seller can provide some proof of purchase for the parts that are claimed to be from RebelRelic.
    I took a look at the add and can see from the pictures alone that the neck has absolutely nothing to do with RebelRelic. Not the parts, not the aging, nothing.

    The only way that the seller would have a wiring diagram is by purchasing a pickup set. As we do not provide those along with an entire guitar, or even a loaded guard. They only come with the loose pickup set. Not soldiered to any other electronics. So I am positive that this guitar would not be put together by RebelRelic. The body could possibly have been purchased as a loose part. If so, It would be from several years ago because we have no recollection of building a Strat body in this color in any recent years.

    I believe that this is a parts guitar made from possibly a RebelRelic pickup set and possibly a RebelRelic body. I think that’s it.

    Love, Harmony & Rhythm,
    Luke Whitfield

    RebelRelic Guitars

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ergo, de verkoper liegt. Het is dus zeker geen custom made gitaar (wat al niet kon met een Mexicaanse hals). Ik zou er met een grote boog omheen gaan en vriendelijk bedanken.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.517

    Standaard

    Makes perfectly sense Luke zijn reactie.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Geen achterdocht, maar ik vind dat als je een prijs vermeld je daar voor wilt gaan.
    En dan vanaf € 1.000 laten bieden.... dat zou ik dan gewoon weglaten.
    Of geen prijs noemen. Dan is het vanaf een minimum prijs bieden voor mij logischer.
    Mwah, weet ik niet.
    Ik gebruik het zelf ook wel zo.
    Vraagprijs is vraagprijs, als iemand dat wil betalen is de deal rond.
    Een lagere prijs dan de vraagprijs kan, geeft me ruimte om erover na te denken, en lager dan mijn vanaf bieden prijs hoeft men niet over na te denken.
    Nou ben ik niet de meest succesvolle MP handelaar, maar ok

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ergo, de verkoper liegt. Het is dus zeker geen custom made gitaar (wat al niet kon met een Mexicaanse hals). Ik zou er met een grote boog omheen gaan en vriendelijk bedanken.
    Hij zegt dat hij (de verkoper) hem zelf in elkaar heeft gezet

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joris1971 Bekijk bericht
    Hij zegt dat hij (de verkoper) hem zelf in elkaar heeft gezet
    Dat zegt ie in de advertentie niet en beweert ook dat er bepaalde elementen in zitten, die er niet in zitten. Maar ey, mensen geven alleen maar advies. Als die gitaar dan toch blijft jeuken, je bent vrij om 'm toch te kopen, toch? Je vraagt hier de mensen of de prijs correct is. De algemene consensus hier is van niet, of te onduidelijk en mocht je dan toch nog geïnteresseerd, dat mensen je dan aanraden in ieder geval de gitaar te proberen. Maar de gitaar jeukt kennelijk zo dat adviezen er niet veel toe doen zo lijkt het. Mij iets teveel alarmbelletjes, maar het is jouw portemonnee. Ik snap persoonlijk ook niet zo goed wat er zo speciaal is aan de gitaar, maar ook dat is in dit geval niet aan mij gelukkig.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.517

    Standaard

    Ik heb de verkoper nog niet op een leugen kunnen betrappen?

    Ik heb ook geen idee wat je nou precies wil Joris? Je wil niet je stoel uit om de gitaar te checken, die advertentie klopt wel... en nou?
    Give it a rest.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 11 november 2019 om 14:47
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Als je interesse hebt zou je een tegenvoorstel met een prijs kunnen geven wat jij er voor over hebt. Dat is aan jou hoe hoog die prijs zou kunnen zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top