Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 44

Discussie: Prijs correct?

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.206

    Standaard

    Ik zie in de advertentie overigens niks over een RR body. Staat wel specifiek RR pups. Dat is in ieder geval niet echt consistent en RR is altijd nog wat meer waard dan geen label dus als het zo is had ik het erbij gezet.

    On-off custom build geldt ook als ik een gitaar bouw dus tenzij dat daar een bekende naam aan zit is dat voor mij alleen maar een devaluatie.

    Uiteraard is de gitaar net zo goed of misschien wel beter dan ieder andere strat die hij ooit bespeeld heeft. Dat geldt voor iedere strat die onder een USA standard zit en op MP staat.

    Kijk ik naar de feiten;
    Ik zie een merkloze body, mim neck, RR pups en door iemand in elkaar gezet waarvan we op een scheve neckplate na weinig wapenfeiten kunnen achterhalen.
    Ik zou wachten op een tweede hands Haar als je in deze prijscategorie een relic strat wil.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb begrepen dat je met een Haar strat ook wat geluk moet hebben.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb begrepen dat je met een Haar strat ook wat geluk moet hebben.
    no sa ja

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Typisch.... hij zet een prijs neer van € 1.200, maar je kunt bieden vanaf € 1.000.
    Hij twijfelt dus zelf over de vraagprijs, lijkt mij.
    Dat kan ook zijn dat ie geen zin heeft in biedingen van 100.00 war de volgende dan weer 5 euro meer op bied. Ik doe dat zelf ook. dus dat bieden vanaf zegt verder niks dat hij tevreden met 1000.00 is. kan wel natuurlijk.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Maar wat is jouw doel met dit topic? Ik heb namelijk niet het gevoel dat je ook maar iets doet met de suggesties en observaties hier. Los van dat ik de aantrekkingskracht van deze gitaar niet echt zie. Voor dat geld koop je een Fender avri, die sowieso het geld waard blijft.
    Pzies; als het nou ging om een barrel van twee- driehonderd euro, maar dit is serieus geld. Ik vraag me af wat jouw GAS is voor dit ding, terwijl je hem niet eens gevoeld en gehoord hebt.
    Je krijgt allemaal - nou ja, bijna allemaal - zinvolle opmerkingen, en het enige wat jij doet is wild om je heen slaan.
    Vraag dan niks en koop dat mormel.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Joris, voor bijna 1/3e heb ik een genuine Fender Jap Strat body te koop met een echte USA Allparts neck, ditto Kahler trem, Fender Tex Mex PU’s, CTS pots, Orrange drops, handgeschreven briefje dat ik hoogstpersoonlijk de boel in elkaar geschroefd heb met een recht gemonteerde neckplate.
    Busje groene verf, schuurpapier en klompen met relic zolen krijg je er gratis bij.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 11 november 2019 om 20:50

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Joris, voor bijna 1/3e heb ik een genuine Fender Jap Strat body te koop met een echte USA Allparts neck, ditto Kahler trem, Fender Tex Mex PU’s, CTS pots, Orrange drops, handgeschreven briefje dat ik hoogstpersoonlijk de boel in elkaar geschroefd heb met een recht gemonteerde neckplate.
    Busje groene verf, schuurpapier en klompen met relic zolen krijg je er gratis bij.
    Stuur mij maar een mailtje svp met foto’s vd strat en je prijs
    Brabandergeorge@yahoo.com

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Joris, voor bijna 1/3e heb ik een genuine Fender Jap Strat body te koop met een echte USA Allparts neck, ditto Kahler trem, Fender Tex Mex PU’s, CTS pots, Orrange drops, handgeschreven briefje dat ik hoogstpersoonlijk de boel in elkaar geschroefd heb met een recht gemonteerde neckplate.
    Busje groene verf, schuurpapier en klompen met relic zolen krijg je er gratis bij.
    Heb je net op laten knappen toch ?

  9. #39

    Standaard

    [mod mode]
    Toptic zwaar opgeschoond. Gelieve ontopic te blijven en jezelf te realiseren dat reageren mag. Niet moet.
    En als je wil naggen, zuigen of klieren, doe dat dan lekker in off topic.
    [/mod mode]
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Heb je net op laten knappen toch ?
    Nee hoor...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top