Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik heb ze inmiddels nagemeten en kom uit op 7,53 en 7,38. Niet veel verschil dus. Lijkt er inderdaad sterk op dat de twee elementen exact hetzelfde zijn, ik denk twee brug elementen. En origineel voor zover ik weet, dus wel een beetje apart.
    Vroeger waren brug- en halselement ook gewoon hetzelfde.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zou in dit geval ook heel goed kunnen. Zag een setje van deze Shaws op Reverb, met ook dezelfde codering. Toevallig ook uit '83. De schroefjes lijken wel wat anders afgesteld onderling, maar verder waarschijnlijk identiek.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik heb vandaag één van de Tim Shaws weer 's in m'n SG terug gesoldeerd. En helemaal niks geen fluitketel, ging als de brandweer! Geen idee waarom dat die elementen in het verleden zo microfonisch als wat waren, maar kennelijk lag het toch niet echt aan de elementen. Klinkt ook gewoon goed in de brugpositie. Dik PAF geluid. Voor de lage output ook een vet geluid, waarmee palmmutes en zo echt prima gaan. Het nek element ook maar 's proberen. Hoewel ik toch weinig tot geen gebruik maak van het nek element.

    En jezus, zijn die Shaws gemaakt van goud of zo? Ik zag wat prijzen voorbij komen zeg... Ze klinken echt meer dan prima, maar zo bijzonder zijn ze toch ook weer niet.

    edit: Waardevol of niet, maar misschien in het brugelement maar 's een short-bar A5 magneet duwen. Ben wel benieuwd of dat in de buurt komt van T-tops...
    Laatst gewijzigd door Brum; 17 oktober 2020 om 18:25

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top