Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het was me al eerder opgevallen dat Bill fans bijzonder gevoelig zijn voor kritiek.
    Ik ken enkel de early 80's Lawrence die door Piet vd Brink en Galema geimporteerd werden en ik heb wel eens wat van Becky gekocht (mini coils) EN ik ken zijn Gibson pickups natuurlijk maar ze zijn niet voor mij, zijn sound. Het klinkt zoals hij ze ook presenteert, met veel data en argumentatie over superioriteit maar een pickup is voor mij toch meer dan een perfecte lijn op een scoop/scope
    Bill bleef idd nogal hangen in de wetenschappelijke benadering. "Zo werkt het allemaal precies en dus klinkt dit het beste!", dat soort idee. Wel goed als tegenwicht voor alle tussen - de - oren - mojo maar het moet toch gewoon lekker klinken natuurlijk en daar kom je niet altijd op uit met zo'n nogal hifi - achtige insteek.

    Dat neemt niet weg dat ik die OBL wel eens mis, die zou mooi in mijn periodieke elementen-stoelendans kunnen meedraaien.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Bill bleef idd nogal hangen in de wetenschappelijke benadering. "Zo werkt het allemaal precies en dus klinkt dit het beste!",
    dat is jammer genoeg vaak zo dat mensen die wetenschap beoefenen, op wat voor vlak dan ook, geen oog hebben voor een andere insteek als het niet, op hun wijze, bewezen kan worden.
    wat betreft pickups is gewoon persoonlijke smaak richting gevend, niets is beter.
    maar ook in die hoek zijn er vast dingen die niet wetenschappelijk te bewijzen zijn, en toch effect hebben.

    en wat betreft de pitbull achtige houding van Becky, kan mij er wel wat bij voorstellen.
    als je stapel gek op iemand bent en iemand zit diegene dwars.

    wat ik mij nog herinnerd was dat er een periode was dat mensen hun advertentie van een bill&becky pickup op ebay verwijdert zagen doordat de andere persoon bij ebay de klacht had ingediend dat het geen lawrence pickups waren.
    toen dacht ik wel van hoe ver ga je met je strijd om het gelijk.
    maar ja, in de VS wordt om de kleinste scheet al een rechtszaak aangespannen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top