Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Nux MG-200

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    11 september 2019
    Locatie
    Sliedrecht
    Berichten
    4

    Standaard Nux MG-200

    Als beginnend gitaarspeler ben ik erachter gekomen dat een goeie sound vinden niet meevalt. Dan ga je googlen en kom je erachter dat er 100.000 effect-pedalen zijn en weet ik niet wat nog meer.

    Waar moet je in godsnaam mee beginnen? Die krengen beginnen ook gewoon op 40 euro per stuk, en welke moet je dan kopen?

    Zo ben ik op internet de Nux MG-200 multi-effect-pedal tegengekomen, en die staat nu naast me op mijn bureau.

    Ik ben een beetje aan het uitproberen gegaan met de presets waarmee die geleverd word, en vervolgens heb ik eens het e.e.a. geprobeerd daarop aan te passen om te zien(horen) wat het doet.

    conclusie: Dit is hogere wiskunde, en ik heb niet gestudeerd.

    Zijn er mensen die dit apparaat ook hebben? Ik hoor graag jullie ervaringen. Zijn er misschien sites ofzo waar mensen hun preset van dit apparaat delen zodat ik die kan overnemen en wellicht op die manier beetje handig erin worden?

    Harmpie

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb net 3 filmpjes gecheckt en ge=en van hen was zelfs maar vaag een aansporing om zo'n Nux te kopen. Maar wellicht kijk ik niet goed?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ik heb nog een handwired box of rock te koop, niet super cheap, wel erg goed klinkend: over drive en boost pedaal in 1 behuizing.
    modulatiepedaaltje en evt erbij en je bent klaar(voor eventjes:P)

    en als je toch een multieffect wil zou ik toch eerder bij boss, line6 of mooer ofzo kijken
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/