Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Ik heb eenzelfde "probleem" en heb daar ook al wat tijd ingestoken en mijn keuze zou de K&K Pure Mini zijn, zonder preamp. Goede recensies, redelijke prijs, netjes weggewerkt, zelf in te bouwen. What's not to like?

    Die heb ik ook gekocht alleen nog niet kunnen installeren grote handen door klein gat en ik denk verkeerde lijm zou dubbelzijdig tape ook werken

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ik heb afgelopen zaterdag opgetreden met de lr baggs over de pa, klonk echt fantastisch! helder hoog, lekkere en niet bonkende bass.

    over mn deluxe reverb mis je toch wat hoog, over de tworock heb je hier geen last van. heb hem toch via de Di en pa laten lopen, de geluidsvrouw vroeg nog ''of ie wel vol open stond'' dus ze had em een beetje omhoog gedraaid vanwege de lagere output. Maarja big deal right? hoef daar niet perse een los pedaal voor te kopen, gewoon ff t volume omhoog op de pa Ik stond echt tering hard, maar geen last van feedback
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Geen last van feedback....Is dat met conventionele monitoring of met IEM?
    In het eerste geval gaat ie wel hoor, zéker als je "teringhard" staat.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    teringhard in de zaal, stuk minder hard op de monitors. geen iem nog nu (binnenkort pas)
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Die heb ik ook gekocht alleen nog niet kunnen installeren grote handen door klein gat en ik denk verkeerde lijm zou dubbelzijdig tape ook werken
    Secondenlijm gel kopen. Gel, want dat blijft op z'n plek als je de transducer naar binnen werkt.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    teringhard in de zaal, stuk minder hard op de monitors. geen iem nog nu (binnenkort pas)
    Met IEM gaat het fantastisch, maar met conventionele monitors zingt het toch nog vrij snel vind ik. Ik draai dan in ieder geval veel microfoon eruit (jammer genoeg).

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Sinds vorige week een LR Baggs VTC in mijn Martin 1973 D-35. Nog een heel gedoe, want er zat een oud Barcus&Berry systeem in dat er er lastig uitging en er voor zorgde dat een zangbalk onder het bovenblad na het verwijderen wat aandacht nodig had (het was een apart systeem met alleen een soort magneet in de brug), maar uiteindelijk alles gelukt en met een geweldig resultaat. En met heel veel output, aanmerkelijk meer dan het ES1 systeem in mijn Taylor 414 en iets meer dan het Fishman Ellips Matrix Blend systeem in mijn Farmer.
    Maar daarvoor het ik een preamp met geheugens en wat compressie en reverb.
    Kortom, ik ben erg tevreden en had dit veel eerder moeten doen. De Farmer klinkt ook fantastisch, maar de Taylor valt versterkt wel wat door de mand nu. Minder strak en wat "holler". Goed, maar echt minder dan de andere twee. Misschien ga ik daar wel iets anders in stoppen t.z.t.
    Ik wil het iig gaan vergelijken met de ES2-systeem, dat weer met een piëzo onder de brug werkt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Sinds vorige week een LR Baggs VTC in mijn Martin 1973 D-35. Nog een heel gedoe, want er zat een oud Barcus&Berry systeem in dat er er lastig uitging en er voor zorgde dat een zangbalk onder het bovenblad na het verwijderen wat aandacht nodig had (het was een apart systeem met alleen een soort magneet in de brug), maar uiteindelijk alles gelukt en met een geweldig resultaat. En met heel veel output, aanmerkelijk meer dan het ES1 systeem in mijn Taylor 414 en iets meer dan het Fishman Ellips Matrix Blend systeem in mijn Farmer.
    Maar daarvoor het ik een preamp met geheugens en wat compressie en reverb.
    Kortom, ik ben erg tevreden en had dit veel eerder moeten doen. De Farmer klinkt ook fantastisch, maar de Taylor valt versterkt wel wat door de mand nu. Minder strak en wat "holler". Goed, maar echt minder dan de andere twee. Misschien ga ik daar wel iets anders in stoppen t.z.t.
    Ik wil het iig gaan vergelijken met de ES2-systeem, dat weer met een piëzo onder de brug werkt.
    Begrijp ik het goed dat er dan zo'n element in het klankgat komt, en waar zit de batterij moet je dan het gat vrijmaken om met je hand in het klankgat te komen om de batterij te verwisselen. als ik google is dat me niet helemaal duidelijk.
    vast bedankt voor een reactie.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik heb bij die van mij (Anthem weliswaar, maar het idee is hetzelfde) het batterijzakje tegen het halsblok aan geplakt. Snaren moeten dan dus los of eraf om erbij te komen.
    Ik twijfelde hier wel over, want even snel batterij wisselen is er dan niet bij, maar een gat in je gitaar zagen voor een batterijhouder kan altijd nog.
    Bij de VTC weet ik niet, maar bij de Anthem geven ze 170 uur op voor de batterij leeg is.
    Ook al is het de helft, dan nog ben ik al wat setjes verder, dus tot nu toe nog niet problematisch (als je wel netjes de kabel uitplugt na gebruik ).

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed dat er dan zo'n element in het klankgat komt, en waar zit de batterij moet je dan het gat vrijmaken om met je hand in het klankgat te komen om de batterij te verwisselen. als ik google is dat me niet helemaal duidelijk.
    vast bedankt voor een reactie.
    De VTC is met een piëzo onder de brug, met twee kleine controls aan de rand van het klankgat. Erg goed systeem. Het vervangen van de batterij valt mee, even de snaren ruim ontstemmen en dan kun je de batterij redelijk eenvoudig vervangen.
    Ik heb overigens vanmiddag de Taylor een schop gegeven en vervangen voor een Eastman AC244. Die is tegenwoordig uitgevoerd met een VTC en gewoon erg goed. Ik was echt klaar met die Taylor...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top