Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 60
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Mijn favo: Effectrode Fire Bottle.

    https://www.effectrode.com/products/...le-tube-boost/
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #52

    Standaard

    Kogel is door de kerk: clean boost had ik al (tc spark mini). Besteld: JHS bonsai (TS) en een Wampler Tumnus (klon). Alleen nog op zoek naar een (betaalbare) treble boost.

  3. #53

    Standaard

    Sinds ik een Marshall JVM410h heb geen boost meer. Dat beest klinkt beter zonder boost dan met maar van alle boosts dat ik gehad heb was de MXR GT-OD de beste. Het klonk alsof je een tube bij stak ipv een boost gebruikte.
    Een Tubescreamer is zo duidelijk aanwezig en dat heb je met de GT-OD niet.
    De Nobels ODR-1 is dan weer mijn favoriet op een clean amp.

    OD lijst: Ibanez TS9, MXR GT-OD, MXR Zakk Wylde OD, Boss OD3, Boss SD1, Boss MT2, KHDK Nergal OD, JHS Double Barrel, Analogman KOT, DOD Malmsteen OD, Fender Malmsteen OD, Fortin Grind, Ceriatone Centura klon, Lovepedal Kalamazoo, Nobels ODR-1
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  4. #54

    Standaard

    De gt-od heb ik ook gehad, maar die deed (voor mij althans) hetzelfde truukje als de tc spark. De mid bump leek mij zelfs afwezig in de MXR, terwijl ik die juist zocht. Desalniettemin een fijn pedaaltje, ook voor stand alone drives.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Jaren geleden kwam deze in een zelfde soort discussie ook al voorbij. M.i. de meest neutrale oplossing (en waarschijnlijk de goedkoopste).
    nope, niet de goedkoopste, deze goed kloon ervan wel ;-)
    https://www.thomann.de/nl/behringer_...iOjd9&reload=1

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    De gt-od heb ik ook gehad, maar die deed (voor mij althans) hetzelfde truukje als de tc spark. De mid bump leek mij zelfs afwezig in de MXR, terwijl ik die juist zocht. Desalniettemin een fijn pedaaltje, ook voor stand alone drives.
    Heb je wel eens geëxperimenteerd met de switch aan de binnenkant? Daar schakel je van GT-OD naar de ZW-44 (Zakk Wylde overdrive)
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #57

    Standaard

    Dit is de eerste keer dat ik er van hoor, stond ook nergens in de handleiding. Inmiddels al verkocht, dus testen gaat niet meer.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik bezit 'm zelf niet, maar wel geleend; de Ernst Fliek Wire Surfer.


  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.779

    Standaard

    Ik gebruik de ingebouwde boost in mijn Yamaha THR100HD Dual; de utility software voorziet in - even gespiekt - drie VCM-boosters die zorgen voor ‘een cleane boost tot soepele overdrive’. Heb eigenlijk altijd een cleane boost aan; klinkt lekker 'direct'.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb een Newtone flower booster gebouwd. Prima booster, haalt het hele geluid een beetje op, beetje meer verzadiging of zo, prima ding. En 2 tientjes, moet je hem alleen zelf nog even in elkaar solderen.
    Ik gebruik al een eeuwigheid zo'n Newtone flowerbooster in mijn main bak, gebouwd door forumlid Roger. Is een Zvex SHO-kloon. Hij bevalt mij nog steeds prima. Roger noemde hem de Little Red Booster (hij is namelijk rood!) en zo heet hij nog steeds!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top