Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Do I hear impeachment?

    https://soundclick.com/r/s8asax

    Do I hear impeachment?

    Trotsky was removed from
    a picture of Stalin
    almost a century
    foul politics

    Leaked talks with journalists
    autoritarian
    or blatently sexist
    ideas about chicks

    I
    Do I hear impeachment?
    suspect misdemeanors
    low crimes by high people
    great journalists

    II
    Caused by a new trend in
    sustainability
    renewed trust that the truth
    is sorely missed

    The first lady looks great
    seems like that's important
    Fuels Max's jealousy
    glued to Will's side

    Don's greatest enemy
    audiovisuals
    will not convince his wife
    nothing to hide

    I
    Do I hear impeachment?
    suspect misdemeanors
    low crimes by high people
    great journalists

    II
    Caused by a new trend in
    sustainability
    renewed trust that the truth
    is sorely missed

    W23okt2019


    Sinds het overlijden van Drs. P. maak ik steeds vaker teksten die bestaan uit drie Olleke Bollekes.
    Juist omdat schrijven in het Engels niet meevalt, probeer ik dat ook steeds vaker.
    Na mijn studie Russisch.....

    En ja, 'low crimes' is natuurlijk een variatie op Low friends in high places, hè?
    Alors..., enjoy!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Shoegaze? Lol! Iedere keer dat je wat maakt geef je lo-Fi een nieuwe betekenis.
    Mwa...

  3. #3

    Standaard

    Vriend,
    Wat leuk dat je hebt geluisterd.
    Het is onder componisten inderdaad goed ontvangen, dus ik ben blij met je compliment.
    Dank voor je tijd.
    Vriendelijkje groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Sjeemig Gis watskebeurt? Cursus songwriting, cursus zang, cursus recordng en cursus gitaar gevolgd?? Dit klinkt echt beduidend veel beter dan ooit tevoren. De zang is gewoon bijna goed en sowieso goed in de verder prima mix te horen. Mooie opbouw, nog steeds typisch Gis maar erg oké. Leuke gitaarpartijen. Heb je soms de afgelopen maanden dat je hier nauwelijks was stiekem heel veel tijd in je studio doorgebracht? It paid off!!

  5. #5

    Standaard

    Goewiemorgen Fu
    Niks Geboerd.
    Heb net een reis van 8 weken gedaan in een tentje. Met mijn eigen vrouw. In één slaapzak. Twee keer met nachtvorst. Kijk, da's liefde.

    Jonge slangen-arenden, vale gieren, zwarte ooievaars, keizersarend, blauwe eksters, grote trap. Van de laatste 51 stuks, tamelijk veel als je je realiseert dat er 250 stuks van in Europa zijn. Giga groepen herten. Pracht reis.

    Ik vind het lied leuk, maar de mix hmmmmm....! Laten we zeggen: Ik was in een milde bui en heb gemixt zoals ik dacht dat jij en Dr. Ernest01 het het liefste zouden horen.

    Harddisk recorder was ernstig stuk. Hard mee op de grond geslagen (want wat heb ik te verliezen?) en nu doet ie het weer.
    Dus studiotijd en een nieuwe harddisk recorder uitgespaard.
    Ik ben een blij ei en ga weer rustig verder met weerbarstige liedjes maken.

    Leuk dat je hebt geluisterd en hebt gereageerd.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Heb net een reis van 8 weken gedaan in een tentje. Met mijn eigen vrouw. In één slaapzak. Twee keer met nachtvorst. Kijk, da's liefde.
    Jeetje, Gus ! 8 weken in een tentje !!? Ik vind dat wel heel dapper.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Jonge slangen-arenden, vale gieren, zwarte ooievaars, keizersarend, blauwe eksters, grote trap. Van de laatste 51 stuks, tamelijk veel als je je realiseert dat er 250 stuks van in Europa zijn. Giga groepen herten. Pracht reis.
    Oh wacht.... nu snap ik het. Tentje in de achtertuin en via WiFi de zender National Geographic opzetten en naar die opnames kijken.
    Ja, dat is wel leuk. Net of je ver weg bent en toch de koffie van thuis naast je



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik vind het lied leuk, maar de mix hmmmmm....! Laten we zeggen: Ik was in een milde bui en heb gemixt zoals ik dacht dat jij en Dr. Ernest01 het het liefste zouden horen.
    On-topic dan maar....
    Verrassend lied van jou. Mooie tokkel op de achtergrond en je hebt je goed beheerst met het slaggitaar-gedeelte.
    En inderdaad komt jouw stem goed door. Precies goed dus die mix.
    En weer eens een lied in het Engels, ook leuk.
    Gefeliciteerd !

    Geinig ook die paar Olleke Bollekes in het Engels.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  7. #7

    Standaard

    National Geographic is gewoon een verdienmodel.
    Geinig, maar zelfs af en toe met voice overs die mij willen laten geloven dat ze weten wat de tijger denkt.

    Dit is different cook.
    Ik wil daarover niet teveel in detail treden, maar dan zijn er mensen die rapporteren dat de zwarte ooievaar met uitsterven wordt bedreigt.
    Dan is dat maar net wanneer je ze gaat tellen. Die zwarte ooievaars gaan 's winters terug naar Afrika (schot voor open doel? Ik zet de cabaret knop alvast maar aan).

    Vandaar is het interessant te weten hoeveel er bijvoorbeeld 1e week oktober nog zijn. IJken dus.
    Maar ook plenty tijd voor andere leuke dingen.

    Leuk dat je hebt geluisterd en dat de mix je bevalt. Mij bevalt ie minder, maar een goede vriend is ook wat waard.
    Nu ga ik rustig naar je track lied luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #8

    Standaard

    Ja, Gus, zo is het. Mooi hoe je historisch retouches linkt aan huidige leugenachtigheid. Ook bij mij als bard valt deze echte Gusklus zeer in de smaak. Not all highs are good highs... But you are! Bolʹšóje spasíbo.
    Karel
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD. Bekijk bericht
    Ja, Gus, zo is het. Mooi hoe je historisch retouches linkt aan huidige leugenachtigheid. Ook bij mij als bard valt deze echte Gusklus zeer in de smaak. Not all highs are good highs... But you are! Bolʹšóje spasíbo.
    Karel
    Wij zijn natuurlijk verhalen vertellers. En dat er zo’n grapjas meent dat ie niks hoeft te leren van Trotzky en van de weapons of mass destruction is voor elke storyline gefundenes fressen.
    Alleen de vent zijn föhn al zorgt voor opwarming.
    Ach, een beetje cabaretknop erbij kan nooit kwaad.
    Fijn dat je hebt geluisterd.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  10. #10

    Standaard Mijn dank is groot

    Slordig geweest? Wat wegevallen? Nee, hulp gevraagd aan Russisch vriendingetje.
    Blijkt dat ik het zelf ook had kunnen opzoeken. Stom hè?
    Hoe dan ook sorry, @Charlie.
    Want: большо́е спаси́бо! ― bolʹšóje spasíbo! ― (letterlijk mijn dank is groot!)
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top