Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
  1. #11

    Standaard

    Ik heb een mooie road worn gezien,

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    ja dat is leuk natuurlijk, maar wat zijn de specs hiervan, wat spreekt je aan? Individuele telecasters hier droppen als naam en wachten op een reactie lijkt mij een beetje kansloos.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    ja dat is leuk natuurlijk, maar wat zijn de specs hiervan, wat spreekt je aan? Individuele telecasters hier droppen als naam en wachten op een reactie lijkt mij een beetje kansloos.
    +1. Ik heb eens een Road Worn strat getest. Lekker geluid, maar de frets waren mij te laag/plat. Dat vind ik ook bij een Squier CV tele.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Zo'n Baja is ontzettend veel Tele voor je geld. Moet je wel van de dikkere hals houden inderdaad. Persoonlijk houd ik niet van de pickups, maar dat ligt aan mij, ik ben meer van de P90/low output humbucker. Hele volksstammen vinden het juist de beste Tele pickups die in die prijsklasse de fabriek uit komt rollen, dus geloof die liever.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Veel testen, en vraagprijzen zijn geen harde prijzen.
    Ik hou zelf altijd voor tweedehands marktplaats gitaren maximaal
    65% VS nieuwwaarde wat ik maximaal zou willen uitgeven aan iets wat op mp wordt aangeboden, afhankelijk van de staat.
    Vraagprijzen zijn sowieso vaak aan de hoge kant.
    Zo staat er een 5150 combo op mp waarvan de vraagprijs 900 is, aantal jaren oud die amp. Nieuwprijs 1100 dus ik zou er Max 600-650 voor neertellen dan.
    Die tele van 600 vraagprijs zou ik dus maximaal voor 400-450 kopen.
    Leuke regel, 65%.
    Het zal wel aan mij liggen maar voor bijvoorbeeld een usa telecaster uit 1972 of een jap uit 1984 betaal ik met droge ogen de nieuwprijs.
    Geen probleem.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    D. shape 15. radius met jumbo frets wil je.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Zo'n Baja is ontzettend veel Tele voor je geld. Moet je wel van de dikkere hals houden inderdaad. Persoonlijk houd ik niet van de pickups, maar dat ligt aan mij, ik ben meer van de P90/low output humbucker. Hele volksstammen vinden het juist de beste Tele pickups die in die prijsklasse de fabriek uit komt rollen, dus geloof die liever.
    Persoonlijke smaak / voorkeur is veruit het belangrijkste. Als je je eigen voorkeuren nog aan het ontdekken bent is tweedehands een aardige optie, want je kunt dan zo nodig met weinig verlies doorverkopen. Zo lang je tenminste een gitaar in goede staat koopt. Zo ben ik zelf aan mijn Baja gekomen, bij mij is het een blijvertje. De pickups op de Baja zijn een Broadcaster en een Twisted Tele, trouwens. Ik vind ze heerlijk, en ze staan inderdaad heel goed bekend ("custom shop kwaliteit"). Met het switching systeem van de Baja heb je bovendien heel veel verschillende sounds; pickups serieel, parallel, in fase, uit fase, en natuurlijk de standen met maar 1 pickup. De dikke hals valt echt op bij de Baja inderdaad.

  8. #18

    Standaard

    van squiert naar harlybenton nu weer fender
    op naar het volgende topic

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Leuke regel, 65%.
    Het zal wel aan mij liggen maar voor bijvoorbeeld een usa telecaster uit 1972 of een jap uit 1984 betaal ik met droge ogen de nieuwprijs.
    Geen probleem.
    Als JIJ het ervoor wilt uitgeven, prima toch?
    Ieder hanteert zijn eigen regels op marktplaats.
    Maar leg je 65% vd nieuwwaarde maximaal voor een marktplaats artikel neer heb je grote kans dat het geaccepteerd wordt is mijn ervaring. Ik handel al zo’n 15 jaar op marktplaats en ik kom hiermee altijd wel tot een deal.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    van squiert naar harlybenton nu weer fender
    op naar het volgende topic
    Ach, Joris houdt ons van de straat..
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top