Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    nut sauce
    Het zoveelste (Amerikaanse -I want to believe- ) produkt voor gitaren waar gewoon hus tuin en keukenmiddeltjes voor bestaan? Veeg wat grafietschraapsel van een 6B potlood in de sleuven van je topkam en je bent ook klaar.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Rare reacties altijd op zo'n forum als iemand weer 's ergens een mening over meent te moeten hebben. Volgens mij zei ik alleen maar dat het werkt. Dat jij met een potloodje wil werken, helemaal prima. Ik niet. Misschien de topicstarter ook niet, wie weet. Je doet er nog hartstikke lang mee ook en het werkt ook nog 's voor de zadels van de brug. Ik ben voor als het mag. Dat nut sauce pennetje heb ik nu al zeker vijf jaar, prima spul. Maar het is heel Hollands om dan super sceptisch te zijn of zo.

  3. #23

    Standaard

    Hele rare reactie ja. Ongeveer net zo raar als een probleem met een oplossing van een paar cent te lijf gaan met een oplossing van 25 euro.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    €25,- maar liefst. Zullen we er maar gewoon een tientje van maken? Maar wat is je punt nu, dat je potloodje van een paar cent beter werkt omdat het goedkoper is? Heb je überhaupt dat nut sauce wel 's geprobeerd? Ik wel, beide, ook het potloodje. De nut sauce werkt beter en langer en is niet alleen bedoeld voor de topkam. Dat afwegende naar de (werkelijke) prijs, ach, dan valt het nog wel mee, toch? Maar ik begrijp dat mensen niet hun bevinding hier neer mogen zetten. Goed bezig man, als moderator. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je meer voorstander bent van het potloodje, om de prijs. Had ik helemaal prima gevonden. Maar nee, je kunt je natuurlijk ook als een lul met tien vingers gedragen door mensen proberen onderuit te halen, omdat ze een, hoe noemde je het nog maar weer... Ah ja, Amerikaanse -I want to believe- produkt als prima product hebben ervaren. Ook geen idee wat het land van productie er mee te maken heeft, maar ik ben blij dat je met je cynische k*tkop dat voor mij invult dat dat ook maar van enige waarde is. Nou vind ik je hier op het forum al jaren een dook, en dit is weer zo'n voorbeeld waarom. Hoe moeilijk kan het zijn om normaal in te springen in een topic. Kennelijk toch moeilijk genoeg. Nou was ik niet de enige die nut sauce als middel benoemde op zich. Maar goed, €25,- toch? Goed bezig, Barend.

    @Hombra: Mijn excuses dat dit in jouw topic moet. Hoort niet eigenlijk en het was even sterker dan ik.
    Laatst gewijzigd door Brum; 2 november 2019 om 17:56

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Tja, da's de kracht van marketing.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    En als daarna blijkt dat dat spul gewoon echt goed werkt, is het dan nog steeds marketing?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Uiteindelijk wel ja. Allereerst is de 'truc' met potlood grafiet al minstens zo oud als dat ik gitaar speel (38 jaar) en zijn heel veel van dat soort middeltjes minder goed als dat je zou denken. Veel bevatten siliconen en dat is funest als je ooit eens een hals over zou willen spuiten. Fast Fret is zo'n product bijv. Het is net als bij de schoonmaak thuis, soda, azijn, groene zeep, ammonia en chloor zijn voldoende.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Oké... Dus als werkelijk uit ervaring blijkt dat het goedje werkt, dan is dat marketing... Schiet mij maar lek, Erik. En nou gaan we het over fast fret en weet ik het hebben??? Spul voor op de toets?? Kom op man, een minidrupje in een sleufje, daar gaat het over. Het doet verder helemaal niets met de rest van de gitaar, dus kom nou niet met dat soort drogredenen svp. Maar goed, ik voel me ook niet geroepen om dat nut sauce te verdedigen/verheerlijken noch een potloodje af te kraken. Het tweede deed ik sowieso al niet en het eerste moest kennelijk nogal ongefundeerd onderuit gehaald worden. Ik zeg alleen dat dat nut sauce wat beter cq langer werkt. Als je dan jaren kan doen met een tubetje van een tientje... Ach... Maar dat zeg ik, het is heel Hollands om daar dan heel erg sceptisch over te doen. Heeft ook niks meer met nuchterheid te maken, het is gewoon sceptisch zijn om het sceptisch zijn. De topicstarter moet maar kiezen wat hem goed dunkt, allebei werkt. Het probleem zit honderd procent in de topkam. De tips zijn gegeven, met keuze. Maar dat mag niet schijnt. Toch Barend?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik hou altijd van strakke korte zinnen.

    Het gaat over een minidrupje uit een flacon van 10 EUR en een beetje grafiet van.....??

    Ik woon niet in Holland en reageer ook niet zo..... cool down....

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Locatie
    Raamsdonksveer
    Berichten
    249

    Standaard

    Hoi hoi
    Ik heb nut sauce gebruikt en ik moet eerlijk zeggen het werkt super. Moet ook eerlijk zeggen heb een potlood nog nooit gebruikt en heb daar dus geen ervaring mee.
    Ik vind het alleen jammer dat deze discussie helemaal de verkeerde kant op is gegaan.
    Ik vroeg alleen om advies!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top