Ik heb al een tijdje een Vox MV50 Clean als main amp in de woonkamer staan, compact, heerlijk clean geluid, ziet er mooi uit. Enige minpuntje is dat er geen manier om audio over mee te spelen (en dat hij vrij snel vrij hard gaat, hoewel dit meer een issue is met de AC versie dan met cleane).

Zie ik daar een Hotone Nano Legacy Mojo Diamond op marktplaats, heb al een british invasion en wat een leuke dingetjes zijn dat waarbij er ook nog een aux in op zit, de diamond zou meer clean gericht zijn (heb dus ook een MV50 AC, maar ik vind het cleane van de CL mooier en gebruik een pedaaltje voor de distortion) dus ja, meteen de kans gepakt.

Gisteren ontvangen en met wat tweaken krijg ik een clean geluid wat echt prima dichtbij de MV50CL komt, denk dat dit dus mijn main amp gaat worden voor nu.

Enige irritatie puntje, bij het aanzetten 'plopt' mijn cab. Het gaat om een Harley Benton 1x12, en dit doet hij ook bij de british invasion variant. Volume en gain alles helemaal op 0 gedraaid, maar toch *PLOP*. Niet erg, wel irritant (net iets te hard wat mij betreft).

De MV50 heeft daar geen last van, iemand enig idee of hier ook maar iets tegen te doen is en of dit kwaad zou kunnen op termijn? Een andere power adapter heeft ook geen effect...

Als het zo is en 'normaal' is, prima... maar wilde het toch maar even dubbelchecken.