Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Die demonstratie van dat floorboard is natuurlijk niet al best. Spanky tele met een shitload gain, tja. Ik denk dat er met een beetje tweaken veel betere geluiden uit te halen zijn.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Kijk eens naar het volgende filmpje. Hierin zijn 6 verschillende versterker bouwers die andere versterkers mogen instellen naar smaak en op het einde mogen ze raden van wie welke amp is. De Black Spirit zit er ook bij, weliswaar de head versie maar is buiten het floorboard dezelfde versterker. Luister eens naar deze versterker (vanaf 5.36) en vergelijk 'm eens met de andere. De BS wijkt echt af qua gritt en gainstructuur. Vanaf 11.47 mogen de bouwers hun eigen amp eruit zien te halen. No 6 is de BS.......
    https://youtu.be/hnRIWxCdU6I

  3. #23
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Jammer van die red box dat er geen koptelefoon aansluiting op zit. Moet je weer een extra bakje erbij aansluiten als je zonder cab wilt spelen.

    Wat ik lees dat een heel versterker circuit is vervangen door chip. Ze noemen het geen modeling, dan zal het wel geen modeling zijn. Een analoge (ik betwijfel dat beetje) buizensimulator en speakersimulator.
    Vriendelijke groet,

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Kijk eens naar het volgende filmpje. Hierin zijn 6 verschillende versterker bouwers die andere versterkers mogen instellen naar smaak en op het einde mogen ze raden van wie welke amp is. De Black Spirit zit er ook bij, weliswaar de head versie maar is buiten het floorboard dezelfde versterker. Luister eens naar deze versterker (vanaf 5.36) en vergelijk 'm eens met de andere. De BS wijkt echt af qua gritt en gainstructuur. Vanaf 11.47 mogen de bouwers hun eigen amp eruit zien te halen. No 6 is de BS.......
    https://youtu.be/hnRIWxCdU6I
    De BS klinkt in dat rijtje als een natte krant. De mids zitten dicht op de een of andere manier. Veel gain, geen punch en niet open. Ik vond dat de BluGuitar Amp zich goed staande hield tussen de full tube amps.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Klopt. Die BluGuitar set is nog de mooist klinkende niet-buizen amp.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    De BS klinkt in dat rijtje als een natte krant. De mids zitten dicht op de een of andere manier. Veel gain, geen punch en niet open. Ik vond dat de BluGuitar Amp zich goed staande hield tussen de full tube amps.
    Eens! Zal niet voor niets zijn dat Thomas Blug zijn eigen weg is gegaan nadat hij gestopt is bij H&K. Die BluGuitar Amp is in dit filmpje best lekker!

  7. #27

    Standaard

    MMMm met uitzondering van de frietman
    Met z'n allen terug naar de jaren 80 kauwgummyhairmetal ?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Die Revv klonk ook mooi, misschien iets te veel gain ingedraaid. Ik heb een demo bekeken door Shawn Tubbs. Het lijkt me een superamp voor op de bühne. Alleen echt Fender-clean zit er niet in.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top