Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 33

Discussie: Mooer GE300

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Mostert na de maaltijd en spuiten elf opmerkingen

    Heb je je (powerd monitors) speakers op de mooer aangesloten ?
    Want de mooer is nu in principe je enige geluidskaart

    Maybe ten overvloed 3nzo
    Ik krijg geluid uit de pc dus dat lijkt me niet zinvol want dan kan ik net zo goed de hele pc er tussen uit laten. Heb ik meteen geen last meer van latency! Het grootste probleem op dit moment is de vertraging waar niet mee te spelen valt. Maar ik ben er mee bezig. Ik heb vorige week een moderne en snelle laptop aangeschaft maar tot dusverre wil het daar nu ineens ook niet mee lukken: geen geluid!
    Maar ergens zal ik wel iets over het hoofd zien..... komt goed...ooit

  2. #22

    Standaard

    je zou gelijk kunnen hebben
    Maar uit de manual pagina 67

    The USB port of the GE300 can be connected to your computer and used to record guitar tones directly to your Digital Audio Workstation (DAW) without the need of a
    dedicated audio interface device. You can use your favourite headphones or powered studio monitors connected directly to the GE300 outputs.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    1: The USB port of the GE300 can be connected to your computer and used to record guitar tones directly to your Digital Audio Workstation (DAW) without the need of a
    dedicated audio interface device. 2: You can use your favourite headphones or powered studio monitors connected directly to the GE300 outputs.
    Dit kun je ook als 2 afzonderlijke zinnen lezen. Dus 1 en 2 staan los van elkaar. Dat betekent mijn inziens dat je de Mooer als audio interface kunt gebruiken óf je kunt er een koptelefoon of powered studio speakers op aansluiten.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Dan is het en/of.

    Met de koptelefoon rechtstreeks op de Mooer hoor je (uiteraard) geen latency.
    Dat het signaal naar de DAW enige milliseconden later opgenomen wordt maakt dan niet uit.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Dit kun je ook als 2 afzonderlijke zinnen lezen. Dus 1 en 2 staan los van elkaar. Dat betekent mijn inziens dat je de Mooer als audio interface kunt gebruiken óf je kunt er een koptelefoon of powered studio speakers op aansluiten.
    Je kan helemaal gelijk hebben maar ik zou de even de schemas op pagina 68 bekijken

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Dan is het en/of.

    Met de koptelefoon rechtstreeks op de Mooer hoor je (uiteraard) geen latency.
    Dat het signaal naar de DAW enige milliseconden later opgenomen wordt maakt dan niet uit.
    Ligt er natuurlijk helemaal aan hoeveel vermogen de cpu van je daw aan het op eten is
    Volgens mij is dit de definitie van soundcard van mooer
    Niks anders gezien in de manual
    Ik hoop dat ik het helemaal mis heb...

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Het is wat guitarkid zegt.Op de computer moet je dan als geluidskaart de Mooer kiezen.Alle geluiden ,dus ook die van je DAW worden dan weergegeven door je Mooer.
    In de DAW moet je ook voor de Mooer kiezen.
    Laatst gewijzigd door lcvanderhelm; 23 december 2019 om 12:43

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Ik ben al weer een tijdje verder met mijn Mooertje en heb wat mooie modellen opgeslagen. Ik heb een preset gemaakt van een JCM 800 en waarbij ik ook reverb en phaser kan toevoegen. Ik heb deze hele preset eens geprobeerd met de onboard synthesizer ervoor en dat geeft het volgende geluid:
    https://soundcloud.com/mrestpas/marshallsynth

    Ik vind het wel een vette sound die ik best wel eens zou kunnen gebruiken als intro of tussenstukje....
    Er zit een soort van octaver in met een saw-tooth structuur. Me like
    Laatst gewijzigd door pasqual; 17 februari 2020 om 22:21

  9. #29

    Standaard

    Niet verkeerd toch?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    578

    Standaard

    Vette sound!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top