Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Get Back on Track

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Ik vind het liedje an sich erg leuk en ook leuk, fris gezongen. Goede samenzang ook.
    Wat voor mij mist - of eigenlijk juist niet is dat ik vind dat jouw broer in de valkuil van de overkill is gevallen.
    Ik hoor een overdaad aan geluiden/klanken, e.e.a. in combinatie met vrij veel 'plotwendingen' (weet even geen ander woord) in de compositie; daar waar m.i. het liedje beter tot z'n recht zou komen met een eenvoudige en vooral sobere opname.

    Oja, dat orgeltje....verschrikkelijk.
    Dank je wel voor het luisteren en jouw reactie.

    Zit wat in. Maar ik heb gezegd : het is mijn liedje, maar jouw feestje, tegen mijn broer.....
    En dat heeft hij als zodanig opgepakt....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik ga m binnenkort luisteren Ernest. Enneh..... je RGA42FM hier al gebruikt?
    Maar wat vind je er van ?
    (zal de Ibanez in het volgende lied gebruiken, kan ik je daarmee 'omkopen' om toch te luisteren ?)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Sorry tante Corrie vergeten te reageren. Ik vind m goed. Lijkt we The Beatles af en toe, en dat bedoel ik als compliment! Er valt best nog wel wat op de mix af te dingen, zang wat te zacht, sommige hihat (?) geluiden springen er uit etc, en de achtergrondkoortjes vind ik soms wat rare sprongen maken, maar als geheel vind ik m heerlijk

  4. #14

    Standaard

    Juist omdat jij uit een andere 'muziek-hoek' komt vind ik het altijd wel nuttig om jouw mening te horen.
    Jij hoort en let op andere dingen dan anderen.
    Dus bedankt voor het luisteren en jouw reactie !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top