Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: hangtags case candy

  1. #11

    Standaard

    Nou, idd trouwens. Mijn allereerste was nieuw (1987 Squier Bullet) en heb ik nog (uiteraard). Daarna volgens mij nooit meer een gitaar nieuw gekocht.
    Verrek trouwens, die Squier zat een klein boekje bij. Dat moet ik nog ergens hebben...
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  2. #12

    Standaard

    Ik koop liever een tweedehandse gitaar waar de case candy nog bij is. Dit is voor mij een indicatie dat de verkoper zorgzaam omgegaan heeft met het instrument. Als hij al voorzichtig is met de bijhorigheden, dan zal dat ook wel met het instrument zelf zo geweest zijn..
    Omgekeerd, slordig met papieren of ontbreken van tremolo of afdekplaat achteraan op een gitaar van een paar jaar oud...heeft me minder vertrouwen..

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Net een YT filmpje gezien van een gitaarbouwer die een MIC Chibson LP Supreme uit elkaar haalt. Daar zaten diverse Gibson certificaten bij, pakbon enz. Zaten Epiphone humbuckers op, Epi brug en staartstuk...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Mooie discussie! Zo zou ik ook graag wel wat meer CC erbij willen en folders bv.... is daar nog handel in en waar te koop?
    Tags/Boekjes/Promo etc...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    M'n eerste gitaar was een splinternieuwe Gibson RD. Er zat ongetwijfeld cc bij maar ik kan me er niets meer van herinneren. Totaal onbelangrijk, gitaar geruild tegen een gebruikte The Paul en daar zat ook niets bij. Ik denk dat de drang naar cc evenredig is met het gebrek aan respect voor het instrument.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top