Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard HnGd Epiphone Zakk Wylde

    Soms heb je zoiets dat je denkt:"Een nieuwe gitaar zal me wel opvrolijken!".
    Nou,mijn trouwe Nikon verongelukte op erg nare wijze-je zou zeggen dat je dan een nieuwe Nikon zou kopen,maar nee,ik kocht een gitaar.De Gibson werd me toch echt te gortig,maar had ooit eens een Epi Zakk Wylde Bullseye in handen die me eigenlijk als ouwe Gibson fan toch wel ernstig beviel..Ik gitaar gekocht,en gezien de prijs verwachtte ik een MIC.Dat was het ding wat ik ooit in handen had ook-maar tot mijn vreugde mocht ik constateren dat ik een Koreaans CS model gekocht heb,koffer erbij.Loodzwaar ( zo heb ik dat dus juist graag) en na een setje nieuwe snaren:wat een beest en droom tegelijk zeg!EMG HZ erin.Ik verwachtte van die pickups niet al te veel,ze zouden erg weinig harmonischen geven...Nou,dat ding squealt als Zakk zelf!Ik geloof niet dat er veel mis mee is,speelt wel zo verukkelijk!Zelf een ouwe Dimarzio liefhebber,en er komt er vast ooit wel eens een in terecht,maar om nou te zeggen dat het meteen moet?Nee hoor-gewoon spelen,er is niets mis mee.Ik ben er wel zò gelukkig mee!


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.348

    Standaard

    Congrats.
    Schijnen behoorlijk oké te zijn, die serie.
    Dwz best wat toch wel serieuze gitaristen met A. spul zo een exemplaar in hun back-up zien hebben of gewoon gebruiken tussen Gibsons, PRS, Eggles, MM's of Andersons.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Iconisch ding dat ja!
    Vond hem qua looks iets te gewaagd voor een saaie lul als ik. Maar bij dit ding past een langharige rocker, gehuld in leren broek en ontelbare kettingen om nek en armbanden om dr pols.
    En dat dat ding squeeled als een mooie dame die door drie negers tegelijk genomen wordt geloof ik met die pickups wel! 😂

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Mooie aanwinst hoor!

    En nu snel die marshall op standje oorlog, en de hele dag Bloodbath in Paradise spelen.
    En als je het zat bent, lager stemmen, chorus er bij.aan en no more tears spelen

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeliciteerd! Ja, dit is love or hate... Het gaat erom dat jij hem te gek vindt.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #6

    Standaard

    Thx all!Ja,ik ben echt helemaal verrueckt!Had ooit twee Gibson LP's,een '91 Studio en een '95 Custom-maar dit ding doet er echt niet voor onder.vier en een halve kilo,dus ook dat is wel des Gibson...\m/

    En gewoon zo die 5W DSL in-monster.
    Laatst gewijzigd door Bartrock; 12 oktober 2019 om 15:11

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! Ja, dit is love or hate... Het gaat erom dat jij hem te gek vindt.
    Zo is dat. Het is niet mijn ding, maar dat doet er niet toe; geniet ervan!!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #8

    Standaard

    Met die bulls eye is zo'n LP nog leuk om te zien. Echt een icoon.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    En dat dat ding squeeled als een mooie dame die door drie negers tegelijk genomen wordt geloof ik met die pickups wel! ��
    Wat mooi en gevoelig beschreven

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Wat mooi en gevoelig beschreven
    Pure poezie inderdaad.
    En wat de gitaar betreft:ik heb geeneens tijd meer voor Facebook...Dat bevalt me uitstekend

  10. #10

    Standaard

    Gefeliciteerd, mooie gitaar!
    Maar eh, 'koreaanse CS'....? Is dat nieuw? Sinds wanneer worden er: A: Epi's in een custom shop gemaakt? en B: een CS in Korea?
    My Róisín Dubh is my one and only true love

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top