Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Het duurde best lang, maar moet bekennen dat ik het ook een geweldig iets vind. Vond het eerst niks.
    Net als rode gitaren overigens, jaren over gedaan voordat ik ze mooi ben gaan vinden.

    Maar die bullseye, er hangt echt wel wat tofs om je nek. Iets totaal anders, kan het dus eindelijk goed waarderen!

    Veel plezier der van.
    Yes life isn't easy, Anyway, you can make it And if I can do it, well man so can you - Lee Clayton

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Gefeliciteerd, mooie gitaar!
    Maar eh, 'koreaanse CS'....? Is dat nieuw? Sinds wanneer worden er: A: Epi's in een custom shop gemaakt? en B: een CS in Korea?

    Dank je!
    Nou was dat dus inderdaad wat ik me afvroeg/te weten hoopte te komen.Dacht (ik ben zeer zeker geen kenner namelijk) dat het een marketingtruuk was-een logoootje extra staat er zo op natuurlijk-maar al is me niet duidelijk hoe en wat,er lijkt volgens mensen met meer verstand van deze dingen toch wel iets bijzonders aan.Interessant om me eens verder in te verdiepen-zie ze ook zonder dat logo,wel uit dezelfde fabriek,met inderdaad een behoorlijk verschil in prijs-maar dat kan natuurlijk aan veel meer liggen.
    Maar waar het natuurlijk echt om gaat:het is echt een beest van een gitaar.Loodzwaar,speelt als een tierlier en klinkt ook nog zo.Werkelijk erg goed gebouwd en afgewerkt,en ik ben er dan ook buitengewoon verguld mee ;-)

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buxtra Bekijk bericht
    Het duurde best lang, maar moet bekennen dat ik het ook een geweldig iets vind. Vond het eerst niks.
    Net als rode gitaren overigens, jaren over gedaan voordat ik ze mooi ben gaan vinden.

    Maar die bullseye, er hangt echt wel wat tofs om je nek. Iets totaal anders, kan het dus eindelijk goed waarderen!

    Veel plezier der van.
    Haha,dat was in mijn geval net zo,mmar mijn leifde voor Les Paul's won het toch-had er ooit twee uit de U.S. of A.,en miste zee nog steeds.Nu ben ik niet in staat er gewoon weer een te kopen,en toen ik deze zag besloot ik toch eens een kijkje te nemen.Nou,het is echt een geweldige gitaar.Voelde meteen als thuiskomen.Heerlijk,erg blij dat ik eens iets verder keek dan mijn neus lang was.Blijft ook mooi gewoon hier ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top