Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Keith Richards achtige Purple Rain solo

    Een keer iets anders dan de zoveelste noot voor noot renditie van de Purple Rain solo -zonder afbreuk te doen aan de waanzinnige solo van Prince-

    Heb de stijl van Keith anno 2012-2019 geprobeerd te benaderen, beetje zoals hij tegenwoordig soleert op nummers als Slipping Away.
    Gitaar is de Squier Affinity Stratocaster en de versterker is Ampire van Studio One.

    https://vocaroo.com/i/s03jUwk04xbg
    Solo begint rond 1:00

  2. #2

    Standaard

    Laat ik zeggen smaken verschillen maar zoal eerder gezegd, je ken een aardig moppie zingen.
    Wat de solo betreft ,imo wat vlak . Ik mis opbouw abfraak, gepiep, geknars maw komt wat vlak op me over
    Ik heb beter van je gehoord

    Just een mening

  3. #3

    Standaard

    Mmm...is dat you zinging? Niet verkeerd. Midi begeleiding is vrij erg maar de solo komt goed over. Heb het liedje geheel beluisterd....komt niet veel voor....
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Laat ik zeggen smaken verschillen maar zoal eerder gezegd, je ken een aardig moppie zingen.
    Wat de solo betreft ,imo wat vlak . Ik mis opbouw abfraak, gepiep, geknars maw komt wat vlak op me over
    Ik heb beter van je gehoord

    Just een mening
    Meningen zijn er om te geven. Bedankt voor het compliment! De gitaarsolo is in stijl van Keef, en tegenwoordig missen zijn solo's ook opbouw enz dus dan is de missie geslaagd hé haha

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Mmm...is dat you zinging? Niet verkeerd. Midi begeleiding is vrij erg maar de solo komt goed over. Heb het liedje geheel beluisterd....komt niet veel voor....
    Yes, that's me. Thanks
    Midi begeleiding is inderdaad niet fantastisch, zelfs met een goede en dure Sampletank library klinkt het nog als kaas.

  6. #6

    Standaard

    Goed gezongen, man !

    En die solo - ook al is dat een immitatie van Keith - dat kan je zelf mooier.
    Maar daar ging het jou niet om, maar toch....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Echt een toffe stem heb je!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top