Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard Gitarist zoekt band/bandleden rockband eigen werk

    Onder het motto niet geschoten altijd mis:

    Sinds kort zoek ik weer een leuke band, omdat m'n bandje na acht jaar helaas ter ziele is gegaan. Ik ben 41 jaar, wonende te Breda en wil het qua bandje ook graag binnen Breda houden ivm vervoer. Invloeden zijn bands als; Alice In Chains, Soundgarden, The Cult, (latere) Mastodon, Atomic Bitchwax, Van Halen, Pearl Jam, Ozzy Osbourne (Randy Rhoads/Jake E Lee), etc. Vrij ruim dus, als het maar geen poprock is. In m'n vorige bandje was ik min of meer leadgitarist, maar zie mezelf wel meer als slaggitarist en schrijf zo ook nummers. Ik zoek geen bands die de wereld willen veroveren als hoofddoel heeft, maar wil wel wekelijks repeteren en zo nu en dan optreden. 4x12, prima versterkers, wat gitaren e.d. is aanwezig en wil dus ook wel een beetje serieus muziek maken en t.z.t. ook graag de studio in met eigen werk. Hier een nummer van m'n vorige bandje. Het leadwerk ben ik dus, solootje rond 3:51: https://soundcloud.com/whitelimobreda/destination. Wie maakt me los!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Kriebelt toch weer? Eenmaal muzikant altijd muzikant😁
    Stoppen is toch lastig lijkt mij...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik kan je niet helpen, maar mooi dat je toch weer wat gaat doen!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Of ik weer wat ga doen is maar afwachten... Tot nu toe staat de teller nog steeds op één bandlid en dat ben ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top