Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Wat kost dat eigenlijk? Tot 430,- euro mag je bij je hebben, pas daarboven moet je invoeren.

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Even een vraagje Paul. Waarom wil je speciaal dat pedaal hebben? Als ik zo naar de prijs kijk dan heb je voor dat geld toch ook een Boss Es-8. Dan heb je 8 loops en uitgebreide extra functies.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Plak er een Behringer sticker op......
    Haha!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moskie Bekijk bericht
    Wat soms wil helpen is het pedaal uit de verpakking halen. Dank lijkt het er eerder op dat het een gebruikt exemplaar is.
    Dit is een klassiek voorbeeld van tips die je veel online tegenkomt die in de praktijk al lang niet meer werken. De douane is niet gek en ook zij lezen de tips en tricks op forums zoals deze.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Dit is een klassiek voorbeeld van tips die je veel online tegenkomt die in de praktijk al lang niet meer werken. De douane is niet gek en ook zij lezen de tips en tricks op forums zoals deze.
    Dan bij deze: "Haaaaiii douane mensjes. Leuk dat jullie hier ook zijn!"

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Wat kost dat eigenlijk? Tot 430,- euro mag je bij je hebben, pas daarboven moet je invoeren.

    Ah, ik dacht 150,-.
    Maar ik zie t al:
    https://www.belastingdienst.nl/wps/w...gvrij_meenemen

    T ding kost helaas ietsjes meer. Tenzij de dollar nog slechter gaat worden....
    Laatst gewijzigd door paulbekkers; 3 oktober 2019 om 23:03

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Even een vraagje Paul. Waarom wil je speciaal dat pedaal hebben? Als ik zo naar de prijs kijk dan heb je voor dat geld toch ook een Boss Es-8. Dan heb je 8 loops en uitgebreide extra functies.
    Ik heb heul veul filmpjes gekeken en reviews gelezen. Zat eerst te azen op Musicomlab. 9 loops en een ISO out me phase switch (voor dry/wet).

    RJM schijnt superieur te zijn in software en biedt ontzettend veel mogelijkheden in een zeer compacte verpakking. Overigens is het door een recente firmware update mogelijk de 3 stereo loops en de stereo insert loops te splitten naar extra mono loops, waardoor je zomaar 10 loops + een insert loop hebt op zo'n compacte switcher.

    Dan heeft de Boss opeens geen echte voorsprong meer.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Dit is een klassiek voorbeeld van tips die je veel online tegenkomt die in de praktijk al lang niet meer werken. De douane is niet gek en ook zij lezen de tips en tricks op forums zoals deze.
    Shit, had ik toch onder een andere naam moeten posten...

    Toch vraag ik me af: ik ben er nog nooit tussenuit gepikt en heb ze ook nog nooit iemand apart zien nemen om de tas te checken. Voor zover ik weet wordt je ruimbagage ook niet na het landen specifiek gescand daarop, toch?

  9. #19

    Standaard

    Jij wandelt nadat je je ruimbaggage hebt opgehaalt door de lane "nothing to declare" of door de lane "something to declare". Aangezien jouw apparaat meer kost dan de belastingvrije grens ga je dat uiteraard aangeven ;-)....

    Nope. Jij neemt "nothing to decare". Daar gaat dit hele draadje over. Maar dat betekent niet dat een douanier jou niet mag vragen om je spullen te laten controleren. Dat je dat nog nooit hebt zien gebeuren betekent dat je wss nooit op vluchten hebt gezeten uit landen die bekend zijn als shoppingparadijs. Wat niet wegneemt dat het je op elke vlucht kan overkomen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Maar dat betekent niet dat een douanier jou niet mag vragen om je spullen te laten controleren. Dat je dat nog nooit hebt zien gebeuren betekent dat je wss nooit op vluchten hebt gezeten uit landen die bekend zijn als shoppingparadijs. Wat niet wegneemt dat het je op elke vlucht kan overkomen.
    Klopt. Dat realiseer ik me terdege.
    Nu ik overigens net geleerd heb dat de waarde-grens hoger ligt dan ik dacht, overweeg ik me te beperken tot wat pedalen die onder de grens liggen, zodat ik me niet schuldig maak aan wetsovertreding.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top