Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24

Discussie: For Hélène

  1. #11

    Standaard

    Ernest, wat een prachtig eerbetoon aan haar.
    Alle sterkte toegewenst.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Lieve Ernest
    ik heb je liedje direct mogen horen, in zijn puurste kwetsbaarste vorm, toen je het net had geschreven,
    ik weet wat ze voor je betekent,( ik zeg niet betekende, want daarin is niets veranderd)
    ik heb het je al gezegd via mail, deze versie is niet minder prachtig en kwetsbaar, en ik heb weer met tranen zitten luisteren. jij en je broer hebben een prachtige samenwerking gedaan. Maar wat mij raakt zijn je mooie eerlijke emoties het kleine beetje breken van je stem aan het eind.
    en de prachtige prachtige tekst. ze was een gezegende vrouw met een man die zo van haar heeft gehouden en nog houdt.
    liefs
    van mio

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Ernest, prachtig lied. Zeker als je weet wat er achter zit. Mooie breekbare stem met oprechte emotie. Heel veel sterkte!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Wat kan ik zeggen Ernest. Wat prachtig dat je zo'n mooie tijd met je vrouw hebt mogen hebben en dat idd deze belevenissen, dat leven dat jullie samen hebben gehad, nooit vergeten en nooit verloren zullen gaan. Fantastisch dat je dat in een mooi lied heb kunnen vangen. Sterkte!

  5. #15

    Standaard

    Ik wil iedereen hier hartelijk bedanken voor de steun en de waardering voor het liedje
    Dat doet mij erg goed.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #16

    Standaard

    Vriend,
    Wij hadden elkaar al geknuffeld en bijgepraat.
    Dat deze er komen zou, hing al in de lucht. En dan is het beter dat het een heel fijn lied is geworden. En een heel mooie gedachte.
    Alles dat je kunt aanpakken om er vrede mee te leren hebben is welkom, lijkt me.
    ‘t Is niet voor niks Ernest01. Onmiddellijk herkenbare vingerafdruk.
    Een heel fijne manier om haar uit te zwaaien!
    Je bent een topgozert.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Mooi Ernest.

  8. #18
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Ernest, ik houd het niet droog bij dit liedje. We zijn lotgenoten, ook ik ben haar kwijtgeraakt na een gruwelijk ziekbed.

    Alleen mensen die dit hebben meegemaakt zullen weten wat je doormaakt en ik wens je heel veel sterkte.

    Ik heb veel opnamen liggen waarin mijn vrouw (de freule) de zang doet, vroeger opgenomen met vier sporen tape en ik heb vorig jaar een Tascam 34 gekocht met het doel om van die opnamen een mooie mix te maken, met de veel betere randapparatuur die ik heb overgehouden van de studio.

    Maar op de een of andere manier kan ik er niet aan beginnen, het verdriet is nog te groot en daarom vind ik het zo knap van je dat je dit hebt gedaan. Wat een prachtig eerbetoon aan jouw freule.

    Op het motor forum hebben we een speciaal topic waar mensen die hun dierbare(n) zijn kwijtgeraakt hun verdriet en hun gedachten delen en dat topic wordt met veel respect behandeld. Ik vind het jammer dat zo'n topic hier niet kan.

    Mocht je van gedachten willen wisselen, aarzel niet om een PM te sturen.

    Respect kerel!
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #19

    Standaard

    Han, je hebt een pm...
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  10. #20

    Standaard

    Mooi lied !

    sterkte

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top