Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: For Hélène

  1. #21

    Standaard

    Beste Ernest,
    Een hele tijd ben ik afwezig geweest op het forum. Nu ik er weer rond keek, trof ik jouw verdrietige bericht. Ik hoop zeer dat je sinds het overlijden van je vrouw weer een beetje een evenwicht en plezier in het leven hebt kunnen vinden. Zag gelukkig dat je inmiddels weer aan het schrijven en opnemen bent. Met "For Helène" heb je jezelf overtroffen. Het is uniek mooi in tekst en melodie en het heeft mij echt geroerd. Je warme timbre komt heel mooi uit en het arrangement ondersteunt prachtig. 'I can't forget, I cannot forget...' 't ging dwars door m'n ziel. Dank dat je dit deelde.
    Hartelijke groet,
    Karel
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 november 2011
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    10

    Standaard

    Ik krijg altijd een brok in mijn keel als ik zoiets hoor of lees, ik ben ook een tijdje offline geweest door die klote ziekte die ik nu voor de 2e keer heb gekregen, nu ik jou liedje hoorde over Helene kon ik het niet droog houden, en wilde je zeggen .... mooi gemaakt man.

    Ernest ik wens jou,familie en vrienden veel sterkte toe.
    Met vriendelijke groet, With kind regards, Mit freundlichen grüßen,

    Leander

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD. Bekijk bericht
    Beste Ernest,
    Een hele tijd ben ik afwezig geweest op het forum. Nu ik er weer rond keek, trof ik jouw verdrietige bericht. Ik hoop zeer dat je sinds het overlijden van je vrouw weer een beetje een evenwicht en plezier in het leven hebt kunnen vinden. Zag gelukkig dat je inmiddels weer aan het schrijven en opnemen bent. Met "For Helène" heb je jezelf overtroffen. Het is uniek mooi in tekst en melodie en het heeft mij echt geroerd. Je warme timbre komt heel mooi uit en het arrangement ondersteunt prachtig. 'I can't forget, I cannot forget...' 't ging dwars door m'n ziel. Dank dat je dit deelde.
    Hartelijke groet,
    Karel
    Dank je wel, voor jouw mooie woorden, Karel.
    Evenwicht is langzaam aan het doorkomen en plezier is zeker niet verdwenen.
    Ga zo goed mogelijk met mijn mogelijkheden om, zal ik maar zeggen.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leander Bekijk bericht
    Ik krijg altijd een brok in mijn keel als ik zoiets hoor of lees, ik ben ook een tijdje offline geweest door die klote ziekte die ik nu voor de 2e keer heb gekregen, nu ik jou liedje hoorde over Helene kon ik het niet droog houden, en wilde je zeggen .... mooi gemaakt man.

    Ernest ik wens jou,familie en vrienden veel sterkte toe.
    Dank je wel, Leander voor het luisteren en jouw reactie.
    Ik hoop voor je dat je snel weer de goede kant op kunt gaan.
    Voor jou dus ook veel sterkte.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top