Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard HNGD: Taylor 214ce Koa

    Als gitarist ken je (en accepteer je, omarm je) het principe GAS. Ik hou persoonlijk van kopen en verkopen, elke keer uitzoeken en proberen. Waarbij ik in mijn studententijd er leuk geld mee verdiende (en weer investeerde) is het de laatste jaren wat rustiger. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus toch maar weer gezocht naar wat leuks.

    Al jaren ben ik fan van Taylor. Zowel de vorm, uitvoeringen en vooral de klank. Ik heb de mogelijkheid om wel 's bij TFOA binnen te kijken en rustig wat uit te proberen. Had altijd gedacht dat de gitaren boven m'n budget zou zijn, maar gelukkig zijn er ook betaalbare modellen. Goede vriend van me heeft een 214ce DLX en dat speelt toch wel erg fijn. Dus actief op zoek gegaan naar een Taylor en wat spul waar ik minder op speelde de deur uitgedaan.

    Zo kwam ik tijdens mijn vakantie als sneupend uit op een 214ce Koa (2017 editie) bij TFOA. Belletje gedaan en uiteraard wilde ze het wel reserveren. Handig als je pa de buurman en kennis van de eigenaar is.
    Gitaar is een inruiler, maar daardoor wel voor een erg goede prijs kunnen bemachtigen. Inclusief de originele tas van Taylor. Bij TFOA krijg je ook je garantiebewijs c.q. gitaarpaspoort erbij. Ook wel mooie service.

    En waar ik al op hoopte; het is echt een flinke upgrade. Super fijne gitaar, mooie bereik qua klank en daarmee heel allround. Zou bijna zeggen; dit is een blijvertje

    Plaatje is van het internet, nog geen tijd gehad om zelf wat te schieten.


    Geheel toevallig heeft een collega van mij precies dezelfde uitvoering. Maar opvallend genoeg; die is echt een stuk slechter afgesteld. Speel met wat collega's van me in een bedrijfscoverbandje. Toen viel pas op het verschil in afstelling. Blijkbaar heeft of de vorige eigenaar of TFOA daar iets goeds mee gedaan.
    Gezocht: Ibanez DE7

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Mooie gitaar !
    Taylors spelen zalig en klinken lekker helder 👍

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Mooie gitaar !
    Taylors spelen zalig en klinken lekker helder ��
    Geheel en al mee eens!!!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top