Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik heb geen idee wat ik wil zeggen maar als ik maar lang genoeg doorga wordt het vanzelf logisch.
    Ja, nee, natuurlijk...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    578

    Standaard

    Ik heb zo’n zoom gehad, weer niet meer welk type...in theorie kon je er alles mee, maar op een of ander manier was de sound klinisch, doods en steriel...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Rare redenatie van die zoom. Kan je ook zeggen koop gewoon een helix of een kempert. Dan hoef je helemaal niets meer te kopen.
    Die redenatie is helemaal niet zo raar gezien de prijs icm de mogelijkheden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roger Bekijk bericht
    Ik heb zo’n zoom gehad, weer niet meer welk type...in theorie kon je er alles mee, maar op een of ander manier was de sound klinisch, doods en steriel...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Precies dezelfde of een andere?

    Ik heb trouwens ook een soort van Zoom multieffects. Apart ding, zit ook een klein speakertje in en kan ook op batterijen, heeft midi mogelijkheden maar dan via een vage Zoom stekker en interface. Anyhoo het ding klinkt eigenlijk nergens naar behalve.... als je een lichte crunch maakt, dan klinkt de chorus ineens ook prima, schoont goed op met de gitaarpot en de delay en galm zijn ook niet onaardig. Destijds 50 EUR nieuw voor deze winkeldochter betaald.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Ik begrijp die strategie van 'een scheet en 3 knikkers' niet zo goed.
    Voor de prijs van drie van die pedaaltjes heb je 1 Zoom MS-70 en die doet alles: compressors, EQ's, delays, reverbs, modulatie, de hele santekraam. (Tweedehands gaan ze voor 50 euro, of zo).
    Er staan filmpjes op Youtube waarop een Zoom MS-70 een toy piano, een stylophone of casio keyboard uit 1980 nog als een moderne synth doet klinken.
    Waarom zou je dan losse pedaaltjes kopen van Behringer-kwaliteit die maar een fractie kunnen? Als je de hele serie aanschaft ben je toch duurder uit en ben je meer plek kwijt op je pedal board.

    Maar goed, ik wil je pret niet bederven en iedereen moet het zelf maar weten. Ik ben gewoon een fan van de Zoom MultiStomp.
    Ik heb ook zo'n ding gehad. Raar ding. Aan de ene kant heel praktisch, maar tegelijkertijd ook heel onpraktisch. Daarnaast ook erg slecht qua sound. Of nou... Niet slecht, maar er zijn zoveel dingen die beter zijn. Ook te weird voor woorden dat -ie niet uit kan...
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #15

    Standaard

    Sja, waarom pedalen kopen als je een zoom kan kopen maar waarom een zoom kopen als je een modeling amp kan kopen of waarom dat kopen als je gewoon kan akoestisch spelen zonder die dingen of eigenlijk nog beter gewoon die melodie kan gaan neuriën.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht

    Precies dezelfde of een andere?

    .
    Het was een Zoom G5N. Clean perfect maar ik kon er geen lekker overdrive geluid uit krijgen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik denk dat je daar ook een beetje hulp van je versterker nodig hebt.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht


    Een chorus met maar 4 knoppen. Ok, raar dacht ik eerst. Maar juist wel grappig daardoor. Hierdoor ontstaat een flink palet aan opties en kan je lekker en vooral simpel blijven tweaken. En dat is nou net het leuke van dit pedaal. De chorus blijft subtiel, gaat nergens over de top. Leuk als toevoeging of soms juist een always on pedaaltje.

    Voor iets meer dan €30,- kan je dit pedaaltje al scoren. Ondanks het geld is het netjes gebouwd, ziet er goed uit. Leuk om thuis mee aan te klooien.

    productpagina

    TC Electronics heeft een hele serie uitgebracht van betaalbare pedalen. Iemand toevallig ook een pedaal uit deze serie?
    Hoe zit het met volumedrop of boost bij het gebruik van het effect? Of blijft het volume min of meer gelijk?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Hoe zit het met volumedrop of boost bij het gebruik van het effect? Of blijft het volume min of meer gelijk?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    Voor mijn gevoel geen boost of drop. Effect is ook niet echt extreem. Wel mooi!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top