Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moskie Bekijk bericht
    Da's natuurlijk geen vergelijk. Een reliced gitaar zou je evt kunnen vergelijken met een Rat Rod en niet met een normale nieuwe auto.

    Ik heb zelf de aantrekkingskracht van dat hele relic gebeuren nooit gesnapt (zei hij, die al een heel jaar gitaar speelt )
    Die hele cultuur van rat rods heb ik ook nooit begrepen. Als het nou een oude is die je zodanig conserveert dat ie er niet ouder uit gaat zien vind ik het wel wat hebben.

    Ik speel trouwens niet veel langer gitaar, dus die van mij zien er nog uit alsof ze net uit de winkel komen.

    Als ik bij een vriend een echt oude gitaar zie, vind ik dat wel heel tof, omdat ik weet dat dat door gebruik komt. Die vindt trouwens alleen butsen/deuken op de body niet erg. De hals moet mooi blijven, want dat heeft impact op zijn spel.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard

    Mijn Guild is geschuurd back body & hals.
    Verder gewoon verweerd.
    Is mooi.
    Ziet er nog heel aardig uit voor uit 65, en toch doorleefd.
    Je ruikt de jazzclubs bijna, donker velours, kersenhout, tabak & wijn.
    Mijn Hofner uit tussen zeg 69 & 79 - we weten het niet - lijkt uit een teletijdmachine te komen, zover er butsen en krasjes opzitten is dat mijn werk, bijna mint nog.
    Mijn Mustang uit 74 zit lakwijs nog wel goed, plastic vergeeld en wat butsjes, maar toch eigenlijk ook nog erg goed, terwijl ik weet dat er flink mee opgetreden is.
    Voor de gein; verkoper had een pre CBS strat, gedurende de 80's geen geld voor een superstrat, toen zelf in gehakt voor een Floyd, HB spacing, EMG's & het ding overgespoten.
    Maar relic dus..
    Vooral mijn 90's Blade heeft aardig wat krassen en butsen.
    Nu zou ik kunnen zeggen dat het door veel spelen komt, maar hoewel mijn werkpaard geweest; niet het geval.
    Ik kwam er veel later pas achter, maar advies voor een goede natuurlijke relic (behalve een rookruimte natuurlijk).
    De nageltjes van de koffer van mijn Blade komen door de bekleding door, en er zit een klein beetje speling op de gitaar in de koffer.
    Zeul zo een ding 3×pw op de fiets naar de oefenruimte, en 't begint erop te lijken dat je een podiumbeest bent.
    Is een random reeks butsjes, deukjes en krassen, jong & oud.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht


    Dat ziet er trouwens wel gaaf uit...geloof ik wel dat dat echt oud is.
    Die springt er voor mij ook boven uit.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    De Andy Summers Tele (USA CS) en Joe Strumner Tele (MIM) vind ik ook van die misbaksels. De laatste komt nog niet eens een klein beetje in de buurt van het origineel. En dan worden ze ook nog geleverd in een gloednieuw ogende case...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Na al die marketing effort denk je bij die 4000 euro voor een in elkaar geschroefd stratje of tele; dit is niet te overtreffen. Het allerbeste hout, 12 miljoen jaar gedroogd, door een echte Master Builder geselecteerd uit de beste stukken, die heeft 'm helemaal zelf op de CNC frees geflikkerd, de schroefjes erin gedraaid en ultiem afgesteld. Uiteraard voorzien van de allerbeste tuners, topkam, pickups, tremolo en met grootste zorg voorzien van de nodige mojo. Tot slot heeft de gehele custom shop staff nog over geëjaculeerd. Het kan niet op.

    Kost een slordige duit, maar dan heb je ook iets unieks. Beter wordt het niet
    Tenzij ze er natuurlijk een paar spiegeltjes op gaan plakken...

    https://www.thomann.de/nl/fender_fen...irror_mbpw.htm

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Die springt er voor mij ook boven uit.
    Deze is trouwens ''echt'' he

    Weet niet of dit duidelijk was. Deze kost dus 30 k

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top