Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31

    Standaard

    Voor diegenen die net zoals ik zonder amp het podium op gaan, is er wel het risico (hoe klein dan ook) dat je multi-effect een keer niet doet.

    Dan is dit dingetje toch wel een interessante back up. Kost geen drol en klinkt niet eens beroerd.

  2. #32

    Standaard

    Ik speel live rechtstreeks op PA met een Boss ME80. Daartussen wel nog een compressor rack en een soundmodule rack voor extra reverb en delay. UREN...DAGEN...NACHTEN..gezocht voor het ultieme juiste geluid..vergelijken met mijn Marshall jtm60..zowel zuiver als overdrive..maar het resultaat mag er zijn...perfect ...Op podium heb je dan wel een goede monitormix nodig..
    Ik gebruik nooit meer live een versterker..en heb er nog geen spijt van..Maar ik heb wel lang moeten sleutelen om het perfecte geluid te hebben. Ik gebruik verschillende banken voor ieder gitaar. Fender..Gibson..ieder bank is apart geprogrammeerd per gitaar..zo is het geluidssterkte altijd gelijk..en de klankkleur per gitaar ideaal...en voor de geluidsman is dat ook een must als je wisselt van gitaar. Veel werk vooraf maar nu een zegen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top