Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    die geven echt zero fuck, die maken zich drukker om de tieten van de zangers.

    )
    Tieten van de zangeres bedoel je hopelijk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    147-c Guitars

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Er zijn ook zangers met flinke tieten.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Tieten van de zangeres bedoel je hopelijk

    Yes I do!
    Zo veel verschil kan een lettertje maken

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    171

    Standaard

    Nog niet zo lang geleden hebben de gasten van That Pedal Show hier ook aandacht aan besteed. Ik vond het wel een verhelderende aflevering.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Een rode en eeb blauwe natuuirlijk.
    Briljant antwoord

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik mijn huidige band spelen we met twee gitaristen allebei op een HSS strat, in mijn vorige band een tijd met tweeën op een Gibson LP, en daarna ik een hele tijd op een Luke en tussendoor nog een strat. Voor mijn gevoel maakte dat niet heel veel uit voor het totaalbeeld doordat we andere partijen spelen, andere versterkers hebben etc. In ieder geval niet voor alle niet-gitaristen, want die geven echt zero fuck, die maken zich drukker om de tieten van de zangers.

    In beide bands ben ik overigens ook wel de enigste gitarist, al zeg ik het zelf
    Onderschat je publiek niet, die hebben echt wel door wat wel en niet goed klinkt. Ze zullen niet zoals gitaristen precies kunnen benoemen wat er aan de hand is, maar als het kut klinkt hebben ze dat echt wel in de gaten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Wagner en Hunter speelden beiden op een Les paul junior en je kan niet zeggen dat Rock'n roll animal bekend staat om zijn crappy gitaar partijen.
    Aan de andere kant vond ik altijd wel grappig dat bij een band als Lynyrd Skynyrd de drie gitaristen duidelijk te onderscheiden waren.
    Anyhoe,
    Idealiter faciliteert een gitaar je speelstijl. Ik kan me een concert van Clapton herinneren die Albert Lee had meegenomen, Clapton op zijn strat en Lee op een Les Paul en dat wringde. Na de pauze speelde Clapton op een burst en Lee op een telecaster en alles viel ineens op zijn plek.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #18
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Het is maar net wat de stijl van de band is. Binnen de metal (mijn genre) werken gelijke, of bijna, juist goed. Maar dat is in pop of rock natuurlijk weer net anders.
    Gezocht: Ibanez DE7

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard Twee gitaren in een band, wat combineert mooi?

    Als je maar niet hetzelfde speelt. Status Quo had twee vrijwel dezelfde rigs voor Parfitt en Rossi, allebei Tele op Vox, maar omdat de één op een andere positie op de hals zit dan de ander zitten ze elkaar niet in de weg. Ritmisch kun je ook een beetje spelen met twee gitaristen. Luisteren, andere dingen spelen dan de ander, dat werkt allemaal beter dan wat voor setup dan ook.

    >edit
    Of juist wel hetzelfde spelen, maar dan ook retestrak hetzelfde. Dan kun je elkaar versterken. Maar dat is echt heel lastig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik mijn huidige band spelen we met twee gitaristen allebei op een HSS strat, in mijn vorige band een tijd met tweeën op een Gibson LP, en daarna ik een hele tijd op een Luke en tussendoor nog een strat. Voor mijn gevoel maakte dat niet heel veel uit voor het totaalbeeld doordat we andere partijen spelen, andere versterkers hebben etc. In ieder geval niet voor alle niet-gitaristen, want die geven echt zero fuck, die maken zich drukker om de tieten van de zangers.
    Mee eens. Ik laat me niet vastleggen qua wet ik kan/mag gebruiken. Ik pak elke week gewoon mee waar ik op dat moment zin in heb. Ene keer een Gibson, ander keer een superstrat ofzo. Ik klink zoals ik klink; geluid zit in je. Ik vind het totaalbeeld en de kwaliteit veel belangrijker dan gemiep over details waar het publiek idd echt zero f*ck om geeft (op een enkel gitaristje na)
    My Róisín Dubh is my one and only true love

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top