Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 131 t/m 132 van 132
  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Moet toegeven, het bespelen van een gitaar is mijn doel maar heb ook gemerkt dat er veel meer bij komt kijken. Tijdens de aanschaf van mijn eerste gitaar veel gelezen of verschillen tussen gitaren en het afstellen. Afgelopen weken veel gelezen over de losse onderdelen om een gitaar te assembleren en ben nu weer aan het inlezen om een gitaar met een floyd roze brug af te stellen. Was van plan om deze gitaar weg te brengen en hem te laten afstellen maar ga eerst zelf een poging doen. Er is genoeg te vinden en met een beetje geduld moet ik een heel eind komen. Gisterenavond veel lezen en filmpjes gezien en dan is er in deze brug een hoop techniek verwerkt. Zeer interessant materie moet ik zeggen...worden leuke en lange winter avonden.

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    nice! leuke planken, die EvH'tjes. Fretjes even heel goed opboenen, halsje kaarsrecht afstellen en dan scheuren tot de ballen uit je broek scheuren

    Ik was van de week nog in de USA en heb Eddie's origineel mogen bewonderen in een tentoonstelling. bizar cool.

    jup, the real deal. <3

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top