Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25

Discussie: Jimmy Rosenberg

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    578

    Standaard

    Indrukwekkende carrière, kende hem nog niet. Net even gegoogeld...
    Op Holland Doc staat een docu over hem, binnenkort even kijken!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Zeker doen, die is gemaakt door Jeroen Berkvens en heeft een Gouden Kalf gewonnen. Een hogere prijs kun je in Nederland niet winnen. Heb Jimmy 'leren kennen' via die film, dus toen ik vorig jaar zag dat hij in Sittard zou optreden heb ik hemel en aarde bewogen om het vast te kunnen leggen. Heel indrukwekkend die docu. Je zult een ander mens zien.

  3. #13

    Standaard

    Voor wie nog kranten leest, deze week in de NRC een interview met Jimmy 'op de weg terug' - kennelijk heeft iemand zich over hem ontfermd en gaat het goed met de muziek, en zijn gezondheid. Mooi verhaal.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zou je dat nrc artikel hier via een link kunnen posten ? Ben wel benieuwd naar dit verhaal !

  5. #15
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    "Hij gebruikte cocaïne, amfetamine, lsd, xtc, mdma, ketamine, heroïne"


    https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/22...lenen-a3987712
    Vriendelijke groet,

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Thanks ! Ga hem gelijk lezen 😁

  7. #17

    Standaard

    @santax
    In september was ik aan het reizen. Ik heb dan beperkte toegang tot internet. En heb daardoor je post gemist.
    Ik ben heel blij dat de heer R. op de goede weg terug ik. Ik hoop ook dat het goed gaat met jou, want ik had je al gemist.
    Dat flik je niet meer hè smiley - voor de zekerheid).

    Fijn dat je dit hebt gepost.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    @santax
    In september was ik aan het reizen. Ik heb dan beperkte toegang tot internet. En heb daardoor je post gemist.
    Ik ben heel blij dat de heer R. op de goede weg terug ik. Ik hoop ook dat het goed gaat met jou, want ik had je al gemist.
    Dat flik je niet meer hè smiley - voor de zekerheid).

    Fijn dat je dit hebt gepost.
    Vriendelijke groet, Gus
    Sorry Gus! Je kent me een beetje na al die jaren hier en soms verdwijn ik van de radar of - zeker in de winter - liggen er depressies op de loer. Wel mijn oprechte excuses. Inmiddels heeft Jimmy weer in het Bimhuis gespeeld, was gevraagd om te filmen door zijn neef/manager maar heb vanwege onverwachte ziekte moeten afzeggen op de dag zelf - ontzettend vervelend - maar hij staat ook weer op de planken in Helmond en Groningen binnenkort.

    Persoonlijk heb ik hem niet meer gesproken sinds Latcho Diewes, maar vind het wel mooi om te zien dat hij weer door echte muzikanten is opgenomen in hun cirkeltje. Afgelopen week was hij bij Omroep Max te gast, dat is via uitzending gemist nog terug te vinden.

    Groet en dank je,
    Wilbert

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Oja
    gaat niet zo goed hè allemaal, zenuwen of iets anders..
    dat was die uitzending waar ie vertelde 200 uur per 2 weken te studeren toch?

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Voor mij is het heel lastig om een stelling of een waardeoordeel te vormen op sommige dingen, onder andere omdat er vanuit de kring rond Jimmy ook interesse is getoond in een nieuwe docu en dat is iets waar ik over denk, mits ik overtuigd ga raken dat ik de kwaliteit ook kan leveren. Dat is in dit geval heel lastig, omdat ik wel degelijk ook persoonlijk geraakt ben door zijn verhaal en misschien soms ook wel een mening heb, maar ik moet er in staan als toeschouwer zonder mening. Alleen vastleggen, noteren, beschrijven en bewaren voor de toekomst, maar ik denk wel dat Jimmy betere optredens heeft gehad. Al vond ik de redactie ook niet heel sterk. Maar dat is de uitzending inderdaad.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top